Bakis söndag men ack så trevlig!!

Ja lördagen gjorde ju att man blev lite halv trött på söndan
men antar att det är så det ska va:)

Vaknade klockan 8 av att jag trodde att mitt huvud skulle spricka av smärta.
Tog lite huvudvärkstabletter, men somnade tillslut om vid halv tio med en blöt
handduk på pannan. Mamma ringde å väkte oss vid 12.
Bråttom upp, hade visst stängt av klockan. Vid ett skulle Cissi & Kalle komma
å hämta oss för att åka å käka med Benkes familj.


Ja vad ska man äta? det får nog bli köttbullar:)


Ja lite halvdåliga gjorde vi oss klara.
Det va lika trevligt som alltid, tror att det va det 19:e året vi åt på Skögesta nu.
Nästa år fyller ju Ragna 80 så då får vi se vad som sker:)





Efter krubbet åkte vi hem till Ragna å åt lite tårta, gott gott:)

Agnes visade alla bilder från Australien.
Jollan fick jätte fina små tofflor av henne med kängru,
Tack så jätte mycket<3


Se vilka fina tofflor:)

Väl hemma sen blev det lugnt bara.
Så som en söndagkväll ska va!

Handpeningen avklarad till nya lyan en bit på vägen:)

ÅHH VAD JAG LÄNGTAR!!!

Nä nu tar jag nog kväll ifrån datorn tror jag.
Imorrn ska jag ut i det härliga vädret, not
Sen blir det att åka till farmor efter jobbet å fira henne lite.


Jollan som precis ska mata bebisen:)

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Kusin Felicia

Vilka fina tofflor du har fått kusin!

Snart måste vi leka. Saknar dig! Kramar och blöta pussar.

2010-03-02 @ 13:01:15
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0