Par veckor har gått....

Ja å va tusan har vi gjort dom veckorna...
självklart så har vi ju shoppat en del, men det är väl inget nytt kanske:)

Mattis han har fyllt år, han har tagit körkort och han har fått jobb.
Min lilla sötnos är så duktig...Mattis mitt <3

Vet ni vad....eftersom jag har varit så seg på att skriva så slänger vi upp
lite bilder bara för ska jag börje babbla om allt så blir vi aldrig klara här:)


Kalas hos Mattis:)




JOLLAN HON BJUDER MER ÄN GÄRNA IN FOLK PÅ SITT RUM:)


Vid hennes bord får vi sitta hela dagarna!!


Bebis måste oxå ha mat:)


Ja in går Danne till Tv-tjänst och gör affärer ut kommer han
med en 32 tums plasma tv (plasma tror jag)
Lite stort för en liten tjej men Jollan visst stolt upp den.

Ni kommer få ser mer hel het i hur Jollans rum ser ut såklart.
Tv:n ska upp på väggen. Och tapeten ska upp.
Då kommer ni får se ett super fint rum..
Prinsessan min<3


Micke å Jollan sitter å kollar på Pippi.
Jollans favvo:)


Jollan skulle sova, men innan la hon sin älskade Pippi som hon
fick i helgen i sin fina zaccosäck:)

Pippi pippi pippi. Pippi åka vagnen, pippi äta, pippi tittut.
Ja det är Pippi som gäller nu:)

Har man tur kan man även få leka med Jollan i hennes sandlåda:)
Sommarmys där ute.
Trot eller ej men klänningen hon har på sig hade jag när jag va liten:)




Jollan ska nog bli frisör när hon blir stor, hon älskar att hålla
på med hår. Vi ska inte tala om hur stolt hon blev när hon hade varit
på Mickas salong och klippt sig:) Nu växer håret mycket mer!!


Ajj ajj ajj säger jag bara, fast lite skönt oxå:)


Towe har visst varit här å fotat sig lite:)

Ja det va lite om oss:)

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart komma den lila runda mattan ifårn som ni har i barnets rum och hur mycket kostan den? Jätte fin :)

2010-06-08 @ 22:10:31
Postat av: jag själv

till dig som undrade över mattan:

Vi köpte den faktiskt på rusta, dom har fått in mycket fint. Finns i massa olika färger, Jag tror att det kostade 700 kr typ...Tack:)

2010-06-10 @ 00:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0