Tösen min är en stor tjej nu!!

Ja det kan man lugnt ta å påstå. Alla pratade så mycket om att man skulle ta vara på tiden när hon va en liten bebbe. Trodde det inte just då för tyckte att tiden stod rätt stilla ibland bara för att man längtade så mycket tills hon skulle säga mamma/pappa, tills hon kunde sitta och gå själv. Men nu vill jag att bandet spolar tillbaka en bit eller iaf stannar upp för ett slag.

Men som sagt en stor tös. Jollan och jag har varit på hennes dagis i två dagar nu och det går verkligen jätte bra.
Hon leker med barnen och har det roligt. Alla fröknar tycker att hon har så stora fina ögon. Men inte är det Jollan som viker blicken direkt men det vet man ju redan:)

Idag var vi ute på dagis, brrr va kallt. Klockan elva åkte vi hem och nu ligger Jollan och sover.

Jag passade på att ringa till vikariebanken för att skriva in mig igen. Dom ville att jag skulle sätta in många tider på mitt schema för det ser lovande ut igen med jobb, jippi!!!
Jag har varit hemma under den värsta tiden och nu har det blivit bättre igen. Kan man ha mer flyt. Det ordnar sig alltid. Fast man är ju inte så jätte sugen på att vara ute i detta väder. Men finns ju inget dåligt väder, finns ju bara dåliga kläder:) känner mig lite pepp just nu...

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

håller tummarna för mycke jobb då:) å för att joline fortsätter trivas på dagiset. puss

2010-01-12 @ 16:39:43
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: cecilia

KLart det ordnar sig, det gör det alltid. Hon är så söt den stora lilla tjejen... Tros visst att det är så som du säger att man vill spola tillbaka men än så länge överlever jag dagen med hjälpa av tankar som "snart är hon en dag äldre och mera självständig"... osv. Men jag ska inte klaga min lilltös har blivit värsta glada och ligger och pratar hela tiden. Men hon blir skit arg om man inte prata med henne tillbaka. Bäst att passa sig. Vi måste träffas snart. Pussen

2010-01-12 @ 22:24:03
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0