Tjena mors!!

Denna måndag passerade väldigt fort.
Danne slutade vid ett så vi väntade på att vi skulle hämta hem våran lilla tös klockan tre.
När vi kom till dagis så satt hon och åt mellis. Det är en riktig favvo. Men det misstänkte jag redan sånt mackmonster som Jollis är:)

Det hade gått jätte bra idag. Maten tyckte hon sådär om, men det går bättre å bättre för varje dag.
Tindra hade kommit in till Joline och lekt med henne efter att Jollis sovit. Dom hade lekt och haft jätte roligt.
Båda kände igen varandra så dom fröknarna kommer nog ha mycket skoj i sina dagar:) för jag tycker att dom är otroligt lika i sättet när man ser på dom hur dom leker å så. Men det är ju kul att man ser att Joline tar efter sin faster:)

Vi tog en sväng direkt ut till Tornby för att köpa nya skor till Jollan, trodde att hennes vinterskor va för små så vi köpte nya fina svart/rosa. Sen så hittade jag jätte fina "skinnstövlar" för halva priset så blev inte så tomt i plånkan:)


Fina eller hur??:)

Jollan gillade iaf sina skor. Gick omkring i stövlarna i en halvtimma helt naken, det va kul:)
Jollan kommer nog bli precis som jag, ÄLSKAR SKOR!!!
Nu har jag rensat ut massor men innan hade jag 93 par skor:) ja lite lagom tycker jag, måste ju ha i alla dess former, höjder å färg:)


Jollan står å leker och trivs bra i sina nya stövlar:)

Jollan med börjar att samla ihop ett å annat par:)

Nu ikväll så har Danne varit på bio och sätt snabba cash för det blev inget förra gången han skulle åka, han hade mitt visakort och hon i kassan vägrade att han fick betala med det, och han va sen redan så hann inte gå å ta ut.
Vilken osis..
Men nu har kommit hem å va helt klart nöjd med filmen, men han gillade boken bättre.

Ronja kom hit å bjöd mig och Joline på fryst annanas med smältchoklad.




Sen gillar lilla tösen att springa omkring i sina foppa

tofflor som hon fått av Robin & Erica från Thailand:)

Åh vill bara åka till Thailand nu, har super sug efter det.
Men vi ska vänta tills Joline blir lite större, men om två år blir

det iaf:)

Just det måste bara säga hur söt Jollan var förut, nu märker man hur

mycket hon lär sig och tar till sig hela tiden.

Som jag sa förut så gick hon ju omkring naken med sina nya stövlar, efter ett tag så kröp hon in i sitt tält. Sen kommer hon ut igen och jag känner att rumpan är lite blöt.

Jag frågar henne om hon kissat. Den lilla sötisen nickar å säger ksssss.

Ja dags att putsa tält då.

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: angelica

93?

Oj.. haha! Skull va kul att se favoriterna, men kanske svårt bland så många.. topp 3? =)

Har du hört ryktena om att vi kanske ska kika lägenhet borta hos er? Vi får se.. =)

kram!

Postat av: jag själv

ska ni va roligt, då får man nån granne att snacka lite skit med:)

Får se om jag hittar topp 3 kanske:)

2010-01-26 @ 11:33:48
Postat av: Sofia

Hej gumms,,, Vilka fina skor hon har fått... :)

Tänkte höra med dig om du tänkt o komma på fredag?

Tuwis e hemma så jollan får gärna följa me..:)



Kramar

2010-01-26 @ 11:47:36
URL: http://karleksbarn.blogg.se/
Postat av: 20 år och mamma

sv: ja, den var ju bara för söt :)

haha, eller hur...får bli att göra så. hoppas att det går bra för jollan idag! puss och kram

2010-01-31 @ 13:09:16
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0