Söndag....

Ja fick en kommentar av Lovisa på FB att Danne & jag skulle glömma kodisen och en av moster Susanne här att vi skulle gosa ordentligt nu när Jollan inte va hemma. Hahahah ja ni gott folk jag har ju sagt att det inte kommer en bebis till här..
Då skulle den verkligen inte vara planerad i sånna fall för jag & Danne vill bara ha våran älskade Jollan att skämma bort. Inte skämma bort på en dumt vis, men hon ska alltid vara våran lilla prinsessa<3
Om det nu skulle komma en till så skulle jag självklart älska hon/han lika mycket såklart.

Så då var det färdigt pratat om det:) antagligen inte om jag känner moster Susanne rätt. Nä vars susanne du får tjata hur mycket du vill men jag är envis så du vet det. Vill du att det ska gå som du vill får du nog allt ta å komma hit och lägga sockerpiller istället för p-piller:) föresten på tal om att komma hit, kom gärna nån dag å hälsa på:)

Så helgen då. Jollan sov ju i Grebo natten som va. Hon hade haft det jätte bra. Hon älskar verkligen att vara där.
Sollery är verkligen en toppen G-mormor. Fast det är alla mor och far föräldrar:)
Hon blir ju inte dåligt bortskämd heller. Först var vi ute hos min mormor i fredags och jag måste ju bara berätta vad Jollan gjorde då:
Mormor skulle ta fram sitt körkort ur plånboken fram kommer Jollan med handen och ville ha en peng.
Fy Jollan så får man inte göra, men hon visste mycket väl vad det fanns i en plånbok, lustigt för i min finns det bara kvitton:)
Men mormor såklart tyckte ju bara att det va gulligt å gav henne en peng:) plums ner i spargrisen hemma.

Hos Sten och Sollery så fick hon en jätte fin plåtspargris med jätte fina Nalle phu motiv på. I den så låg det silvriga påsar med goda kex. Jollan åt och åt, mums. Sen låg det även en femtiolapp i.
Plums ner i spargrisen hemma:)
Bortskämd? Japp.
Jag vill bara tacka så jätte mycket för att Jollan har det så bra hos alla.
Nu menar jag inte att ni ska lägga mer pengar för om ni undrar så har Danne & jag oxå en spargris men den ekar nästan...Nävars.
Nu vet jag inte hur jag ska lirka mig ur det här utan att ni ska tro att jag bara är glad för att hon får saker.
Jag är så satans lycklig för att ni ger så mycket KÄRLEK till vår lilla tös.

På tal om nåt helt annat så har vi städat ut julen idag. Äntligen åkte den super döda granen ut. Men det är lite tomt utan alla fina tomtar:( Så nu har vi tillbaka våran stilrena lya igen. Men jag gillar det oxå annars skulle vi inte ha så.

Snart är det dags att göra om lite här hemma så Joline kan få ett eget rum. Tror det kommer bli så satans bra.

Säger inte hur vi ska göra förrns vi är klara då får ni se. Hur vi ska förvandla en 2 ½ till en 3:a. Men vi har stora planer:) Jollan ska alltid ha det bästa om jag så ska sova på ballkongen. Nä det va lite överdrivet kanske för jag är alldeles för mörkrädd för att sova på balkongen.

Nä bums ner i sängen imorrn är det dagis som gäller igen.

Hoppas ni har haft en bra helg. Lillebror Mattis har äntligen kommit hem från Stöten igen. Helt sönder supen kanske. Men har saknat honom iaf. Puss Mattis<3

Vet att jag är lite dålig på bilder just nu ska bli bättring. Ska nog ta med kameran till dagis imorrn.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0