Men det gick ju bra ändå:)

När vi kom och hämtade våran lilla tös på dagis idag så lyste hon upp. Först så kom jag å mamma in. Hon blev glad sen började hon halvgråta lite, efter ett tag så fick hon syn på Mattis & Ronja som stod ute i hallen då blev hon super glad.

Det bästa av allt var att jag fick bara glada nyheter. Hon hade haft det jätte bra idag. Gråten hade gått över rätt så fort. När dom skulle äta idag så va det hemma gjord pizza. Nam nam Jollan eller hur? Snuttan hade iaf ätit en stor bit sa fröken. Sen hade hon även sovit en timma ungefär. Det va en annan som hade lagt henne idag, hon visste inte riktigt hur Jollis ville ha det, ja utan täcke & kela (stavning?) med handen osv. Men Jollan hade bara lagt sig ner å somnat så det hade gått bra ändå.

Sen till mellis så hade hon ätit en macka & ett knäcke. Äntligen börjar hon få tillbaka matlusten igen:)

Innan vi kom hem så åkte vi runt lite. Blev att köpa med macke donkan, det är ju trots allt fredag så det kostade mamma, Ronja, Jollan och jag på oss:)

Kollade på astrid lindgrens "Barnen i Bullerbyn" till maten, mys:)

Mamma åkte på att jobba inatt så det blev lite stressigt, men en runda för att handla lite inför helgen hann vi iaf med. Jollan var super busig i affären, himla spring på den fröken:)

Hon har blivit ännu mer busig sen hon började på dagis än hon va innan, ja ni som träffar henne vet ju hur busig lilla tjejen kan vara:)

Men hellre en busig tjej än en tråkig pippelmaja:)

Väntar på att min andra hälft ska komma hem snart. Han slutar egentligen kl 18 men jobbar över till 20 idag.
Men sen har vi ju hela helgen så det går ju bra.

Ska göra en jätte god dessert som Sten bjöd oss på förra helgen tänkte jag, med vitchoklad & kesella. Super gott.
Ska även ha lite hallon till.

Men hoppas att ni får en trevlig helg nu allihoppa.

Ps: vill bara säga att jag älskar min familj så mycket, är så glad att jag har er. Ni som anser er vara min familj får mer en gärna ta åt er:)
Självklart älskar jag mina vänner till tusen oxå:)

Puss på er!!!


Kommentarer
Postat av: angelica

Där ser man - det gick bra på dagis alltså? ;-)

Skönt o få höra det när man kommer för o hämta!

Ha en trevlig helg!

Postat av: mammanette

Jollan, nu ser du till att du skrattar och vinkar till mamma imorgon när hon lämnar dig på dagis, annars måste nog jag sluta jobba och ta hand om dig. Står inte ut att veta att du gråter i två minuter, det är alldeles för länge, alskar dig, jag håller tummarna./ Mormor.

2010-01-24 @ 22:23:14
Postat av: Sollery och Sten!

Pussar och kramar från /Grebo, Vi älskar Er:)

2010-02-13 @ 13:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0