Mammas lilla docka!!

JAG ÄLSKAR DIG SÅ DET GÖR ONT.
FÖRSVINN ALDRIG IFRÅN MIG FÖR DÅ GÖR DET ÄNNU MER ONT.
KÄNSLAN ATT VARA MAMMA ÄR HELT OTROLIG, HELT UNDERBAR.
TÄNK ATT NÅGOT SÅ VACKERT KOMMER IFRÅN MIG & DANNE.
(min söta Danne försod jag ju såklart, men inte mig)
JAG HAR ALLTID TROTT ATT JAG ÄR EN SVAG PERSON,
MEN SEN DU KOM SÅ KAN INGEN VARA STARKARE ÄN JAG.
DU GÖR ALLA MINA DAGAR HELT UNDERBARA.
ÄR SÅ LYCKLIG ATT DU FINNS HOS OSS.

DU, JAG & PAPPA VI TRE ÄR DOM TRE STARKASTE I HELA UNIVERSUM!
GLÖM ALDRIG DET!!!

MIN STOLTHET..



MIN LYCKA...



MITT ALLT..



MINA TVÅ ÄLSKLINGAR...




NI GÖR HELT KLART MIN DAG:)


LILLA FAMILJEN:)

PUSS PÅ ER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0