lite trött men ändå inte...

Inatt blev det inte så där jätte många timmars sömn, gick å la oss sent och Jollan har drömt mycket.
Sen va det nåt stort pucko som började borra i väggarna straxt efter nio...döööö säger jag bara. Hur kan man störa en skönhet när man sover...ajabajja..

Men väl uppe så fixade vi iordning oss för att åka å hämta Cissi & Alice. En hel bil med brudar rullade iväg mot Hackeforsgården för att hämta nyckeln till lördag.

Blev att åka förbi mammi en sväng innan inköpen till smörgåstårtorna.
På maxi snurrade vi omkring, Cissi gillar inte att jag har allt i huvet. Kanske skulle man ha en inköpslista.
Nepp för vet ni vad alltid när jag skriver en lista så glömmer jag den hemma. Jag kommer alltid ihåg vad som stod på listan och glömmer alltid det som jag tänkte att jag skulle komma ihåg utan att skriva upp det. Så ha allt i huvet är det bästa. eller det märker vi imorgon när jag står med halvfärdiga tårtor:)

Åkte hem efter Maxi för att hämta upp Danne. Vidare in till stan. Danne köpte jätte fina finskor till dopet och jag hittade min outfit. Helt klart super nöjd...Inte Danne dock han tyckte att klänningen va bland den fulaste han hade sätt...men men vad gör det, jag brukar lyssna men inte nu för jag gillade den som faen...En gråsilvrig tajt med svart bälte och kavaj. Det bästa av allt är att jag kollade på den klänningen förra veckan men orkade inte pröva. Då kostade den 399 kr. Idag går jag runt å letar efter den å blir ledsen för tror att den var slut, då ser jag den bland rean. Nedsatt idag till 199 kr kan inte bli bättre, så allt jag köpte idag va på rean, hade ett presentkort på en fem hunka kvar och allt jag köpte gick på 500 spänn. Jenny lyckas :)
Förutom en sak, köpte strumpbyxor för 60 spänn, svarta till dopet trodde jag, men icke sa nicke. Kommer självklart hem med super ljus bruna. Ska försöka byta, dom låg i en kartong men plast, plasten har jag inte rört, har bara lyft på tejpen liksom så det ska nog gå hoppas jag:)

Min underbara skatt har storstädat hela lyan idag. Super älsklingen:) Love him him him!!!!!

Ikväll så stekte jag pannkakor för fulla muggar. Jollan kladdade ner sig skapligt med massa glass och även lite chokladpudding från gårdagen, så blev att hoppa i baljan & jag i duschen:) efter ett tag vill hon komma upp i famnen i duschen, så mysigt:) Men halt...

Nä nu börjar 2 ½ män. Älskar det programmet:)

Imorrn har jag lite att göra...

- ringa a-kassan
- ringa försäkringskassan
- ringa kvinnohälsan (måste fixa nåt nytt så vi inte får en knate till:)
- Åka å försöka byta strumpbyxorna
- fixa födelsedagspresent till stora syster Cissi som fyller hela 26 år på måndag, men vi firar henne på lördag.
- hem å baka smörgåstårtor.
- åka med smörgåstårtorna till Hackeforsgården.
- ja sen är det väl att kolla så kläderna man ska ha på lördag ser bra ut:)

Vilken dag för en arbetslös va:)
Jag har inte tid med jobb;)

Puss på er!!!

Ps: Jollan gillar verkligen sitt nya trumset, rammstein på hög volym å hon kör järnet:)


Kommentarer
Postat av: cecilia

Hej bruden... Tack verkligen för idag. Du har hjälpt mig så mycket. Det betyder en massa... Hade aldrig gått utan allas hjälp.



Du får gärna sända era kort till mig. För jag hade dubbelhaka på alla bilder så kanske jag såg lite bättre ut på eran kamera.. ;) PUssen

2010-01-09 @ 22:11:36
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0