Hej hopp gummi s....

Dagarna gick visst förbi här märkte jag när jag tittade in.
Hur har veckan varit då? Jo tack som sagt knallat på. Joline var på dagis mån-ons och det gick bra.
Fortfarande lite för många tårar för min smak. Men vi hoppas på en bättre vecka:)
Tyvärr så ska hon inte till dagis imorgon heller för hon har fått en jäkla hosta nu i helgen så idag va vi uppe på sjukan med lilla snuttan. Hon fick kortisonånga i en inhalator (tror det heter så) sen ett stick i fingret och doktorn lyssnade lite på henne. Jollan skötte sig bra, när dom stack henne så tittade hon bara och undrade vad dom höll på med. Plåster ville hon inte ha:)
Hon hade fått nåt virus så lite host medicin på det så ska det nog gå bra:)
Men imorrn så blir Danne och hon hemma för jag tänker allt jobba:) Kan ju inte börja med att bli hemma liksom så danne får ta det den här gången:)

Vet ni vad jag hinner inte skríva mer nu. Men jag får ta å titta in en sväng imorrn igen om jag inte är helt slut:)
Då ska jag berätta om hela veckan som har bestått av lite shopping till lillsnuttan och en helg i lugna Hycklinge:)

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej hur bidde det med samtalet sen, var det något som locka?

Kram

2010-02-03 @ 22:10:14
URL: http://milllaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0