Hallååå!!!

Va det nån utav er som höll tummarna för att det skulle gå bra att lämna Jollan på dagis idag??
Nä det tror jag visst att ni glömde för oj vad hon va ledsen idag. Hon verkligen grät tårarna bara sprutade och hon fick lite panik i kroppen. Mammas lilla lilla prinsessa. Fy vad jobbigt det här är.

Den här gången kunde jag inte hålla mig, direkt när jag klev ur bilen här hemma så ringde jag till dagis för att kolla. Självklart så hade det gått över. Jollan satt i frökens knä och sjöng lite:) Tur att det släpper så fort.

Idag kommer Tindra till dagis vid 11 tiden oxå så får hoppas att dom känner igen varandra den här gången:)

Nä vi får höras lite senare kanske.

Vi hämtar Jollan vid tre tiden idag och innan det tänkte jag försöka handla lite. Blöjorna börjar tryta:)

Ha en toppen måndag:)

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0