fredagen är förbi å dags för sängen..

Ja fredagen gick allt snabbt den. Jollan var ju hemma idag från dagis som jag kanske redan har sagt.
Vid halv ett så åkte Jollis och jag ut till mormor å käkade lite lunch, mumma potatis, kött & sås.
Jollan åt inget som vanligt nu dom senaste dagarna:(.
Även Cissi, Alice & Kalle kom en sväng för att hjälpa mormor med hennes nya mobil. Vet inte om dom fixade det eller ej....

Vi åkte hem straxt efter fyra för Lina & lilla Theo skulle komma men så blev det inte för Lina misslyckades med sin hårfärgning. Får bli en annan gång.

Istället så la vi oss i soffan Jollan och jag och tittade på Snövit. Båda somnade skönt en timme.
Jollans nya favofilm är lilla sjöjungfrun. Men jag gillart, den är bra.
I drömmarnas trädgård har hon nu vuxit ifrån känns det som. Alice fick hem en film så hon kan börja kolla lite smått sen, eller iaf lyssna kanske:)

På kvällskvisten så kom Danne hem, dock lite senare än han skulle för han hade fått jobba över.
Bara bra med lite mer kosing i kassan:) När jag själv inte lyckas bidra med så jädrans mycket.
Tur man är två, Jollan hade inte alls fått det så bra som hon har det. För bra det har våran lilla tös. Kanske för bra. Nä det kan inte hon ha:) Allt till dig min sessa!!

Imorgon börjar Danne jobba tidigt. Jollan och jag sussar för fullt då hoppas jag.
Funderar på att kanske gå en sväng till Ica å hälsa på gamla jobbet. Så får man ju en promenix oxå:)

Det lutar åt att vi är barnlediga imorgon. På kvällen så funderar vi på att gå på bio. Skulle se "snabba cash" men det fanns inga platser kvar, så kanske blir en annan. Vi ringde till Dannes mormor för å se om Jollan kunde få komma å leka lite med dom en sväng. Men Sollery ville att hon skulle sova där..
Det gick ju bra förra gången hon gjorde det så varför inte.
Det går ju bara att hämta henne om det skulle vara så.

Nä nu är jag lite trött, ska in å gosa lite med söta Danne min oxå innan han somnar:)

Puss på er & en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Gosa riktigt mycket så kanske det kommer en liten om nio månader:)

2010-01-17 @ 23:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0