Är lite ledsen i kroppen..tyvärr:(

Vissa dagar så vill det inte liksom. Det bara smög sig om husknuten å så vips pang. Jenny ledsen.
Jag känner bara att vissa dagar är det så jävla tufft. Hur orkar man vara människa egentligen.
Pappa pappa pappa ja vet jag kanske tjatar men ni som tycker jag tjatar fåt titta bort men min känsla jag har i magen är så satans jobbig. Att en saknad kan vara så stark och att man inte ska kunna övervinna den.
Jag pratar ofta om pappa och det känns bra. Senast idag med en av Jolines dagisfröken som bor i Tallboda. Hon sa att hon kände igen mig så mycket från nån stanns sen kom vi på att hon hade sätt mig på blomlagret förr när jag jobbade där.
Så man pratar om honom en tag och det är inga konstigheter och absolut inga problem för jag vill prata om honom det gör mig stark. Men sen kommer man hem och då tänker man lite för sig själv och det blir jobbigt liksom.

Dagisfröken sa ju då att han aldrig fick träffa sitt supersöta barnbarn. Nä jag vet svarar jag. Men som tur så tar ju verkligen Benke rollen som morfar och det gör mig otroligt glad. Den dagen kommer då jag berättar för Joline att det finns en morfar till. Mammas pappa liksom.

Jag är så glad att mamma visar en så otroligt stark kärlek till Joline för hon behöver den.
Danne och jag har en obeskrivlig kärlek till våran dotter. Men tänk jag vet att man inte ska tänka denna tanke men om det skulle hända oss något så vet jag att mamma finns där och hon vill verkligen hjälpa mig med Joline.
Hon ringer flera gånger om dagen för att bara höra hur det är med henne. Hon träffar henne varje dag om det nu går. Kommer hon hit så bryr hon sig bara om Joline, leker med henne. Säger vi mormor så går Joline till dörren och pekar på att mormor ska komma. Mamma/mormor ringer för att kolla hur det går på dagis och gråter nästan när jag säger att hon sköter sig bra:) Hon bryr sig liksom. Hon visar sina känslor och sin lycka att att just Danne & jag har fått denna otroligt söta dotter. Hon visar att hon är stolt över henne och även oss. Joline och mamma  har en så otroligt stark kärlek till varandra och så vill jag alltid att den ska vara.

Nä måste sluta nu. Har lite att göra.
KOmmer kanske in en sväng till för att snacka lite dagis & Jollan:)
Lite bilder med har jag kanske att bjuda på.

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Tror det är bra att du vågar va ledsen... så du inte trycker undan känslorna. älskar dig puss

2010-01-21 @ 20:01:26
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Milla

Vet hur det är, vissa dagar är det så men man får vara glad för sina minnen. Skönt att du har så mycket kärlek omkring dig.

Kram

2010-01-21 @ 22:44:11
URL: http://milllaa.blogspot.com/
Postat av: jag själv

Ja jag vet Lovisa, du Milla kanske oxå skulle tänka på det. Att vara ledsen ibland kanske är lite sunt helt enkelt..minnen det har man många fina:)

puss på er mina sockertoppar

2010-01-21 @ 23:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0