sitter i planer..

Ja inte så där jätte stora planer.
men sitter lite å funderar över nyår. Vi kommer ha en liten tillställning här.
Dannes mamma och lillasyster kommer, tror faktiskt inte att det blir några fler.
Har bjudit hans mormor oxå men tror inte de kunde.
Ja det blir ett lugnt nyår för oss denna gång. Har ju blivit bjudna ut till vikingstad för stort partaj men
Danne tål ju inte minus så det går icke:( men vi kommer ha det super mys här hemma:)
Har iaf gjort ordning trerätters menyn som ska serveras och det kommer bli toppen hoppas jag:)

Nä men ska väl försöka gå å sova snart tänkte jag. Imorrn kommer min söta Josefin till mig och Jollan.
Har ju inte träffat henne sen jag slutade skolan, så saknar lite.
Saknar alla tjejer från skolan. Saknar verkligen inte skolan men folket.
Hade ju så kul ihop. Tänkte faktiskt dra ihop ett litet partaj här hemma snart för lite bruttor.
Vore lite skojsigt...

Jag sitter här å skriver å tycker att livet är allmänt bra men sen kommer det över mig.
JA JAG ÄR BITTER!!
Men vissa går det inte att förstå sig på. Jag tycker att en del har allmänt dålig stil.
Nog om det, ibland blir jag bitter över denna person, rätt så ofta faktiskt.
Men skit samma, för jag vet ju att jag inte ska bry mig. För det tjänar verkligen ingenting till.

Men återigen till lyckan å det är
DANIEL & JOLINE<3
Så otroligt stark kärlek...

Puss på er!!

Jag ska uppdatera veckan oxå så ni får se lite bilder å så:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0