pirr i magen för snart kommer tomten:)

Julstämningen börjar kännas mer och mer trots att jag inte städat färdigt och fått upp
alla tomtar:)
Men det är faktiskt okej att sätta upp tomtarna dagen innan, några står ju så fint redan och röda
fina dukar lyser upp borden.

Om vi säger så här så tror jag att det kommer bli en toppen jul.
Jag är lycklig på julen om Jollan å danne får vad dom önskar sig och mitt visa kort har brunnit så mycket att
det gick av i förrgår, nu måste jag beställa ett nytt:)
Jollan som redan har väldigt mycket saker får sjukt mycket mer, av danne å mig tror jag hon får 25 klappar.
Sen vet jag att hon får massor av iaf mamma, Benke, Mattis, Ronja, Towe å fam Skårman.
Danne kom hem nu ikväll å sa att hans vän Kenan hade köpt massa klappar till Jollan sen hade han även med
ett stort från cervera till mig, har ingen aning om vad det kan vara:) spännande!!
Sen Tror jag nog allt att Jollis får lite från Dannes släkt oxå;)
Ja som ni hör så måste vi bygga ut yttligare...
Jag har köpt väldigt mycket till Danne oxå, jag sa att jag inte skulle köpa över 2000 kr men när man väl kommer
igång så är det ju så roligt.

Undra vad jag får???   har mina aningar.
Men av mamma & Benke vet jag verkligen inte.
Å inte av Ronja heller.
Mattis gjorde ju ett fint rim igår så honoms är inte så jätte svårt att gissa:)

"Om det kommer en gäst som ska stanna,
laga då en svampomelett i denna stekpanna."

hmmm vad kan det vara? Men en stekpanna behöver jag iaf.
För jag förstör jämt alla med att använda en gaffel som jag drar omkring med.
Men det är det bästa och träsmörknivar som farfar gjort:)

Nä nu ska jag försöka få mitt lilla troll i sängen men hon vill bara ligga å mysa med
Danne ute i soffan, men va fasen vi har ju faktiskt jullov:)

Ska slänga in lite bider från Göteborg oxå när jag får tiden:)
Om ni vill se vill säga, ja dom som inte vill får la blunda!!

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Mammanette

Visst är det helt fantastiskt, underbart,ljuvligt och så himla vakert med jul.!!!!!!!!!!! Kramisar

2010-12-23 @ 04:32:19
Postat av: sandra

Hoppas ni hade en trevlig julafton med en snäll tomte :) vi kan väl träffas snart på en fika eller nåt?! Kram till er.

2010-12-25 @ 10:34:36
Postat av: jag själv..

alltid lika svårt det där när man skriver..men det är du sandra lagerqvist va?? antar det å jag vill verkligen träffas snart, kan ni inte komma förbi nån dag jag å jollan har jullov:)

kram

2010-12-27 @ 23:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0