julstämning

Julen är här nu!!
Å jag älskart, finns det nåt mer underbart när man börjar att tända ljus å ta fram dom röda dukarna?
Tomtarna får allt ligga kvar i lådan ett tag till..inte allt på en gång.

 
Älskar verkligen julen
 dock så blir det inte samma mysiga ljus i kameran


Munkälskarns dotter:)

Så vad hände denna kväll?
Danne är ju jätte sjuk och Jollan var trött å jag var rastlös.
Så det blev att åka in på tomtenatta med småsystrarna:) Så jäkla smockat med folk så det va super varmt.
Jag shoppade faktiskt inget, Ronja å Towe hittade en tröja å mössa var.

Vi köpte med oss en låda med munkar hem till sjuklingen för han älskar dom.
Jollan hade ju vaknat igen när vi kom hem, så nu är klockan 23.35 å hon är vaken.
Joline har verkligen lyckas att vända på dygnet för hon har ju varit hemma i två veckor nu.
Men imorrn så åker hon till Cissi å Kalle för jag var tvungen att hoppa in på jobb.


Min lilla sjukling, men imorrn ska han fasen till doktorn annars
blir jag sur...

Men natti på er nu, dags att försöka sova innan man får ångest för att man ska upp:)


Nattmössorna är på:) tandborstning är i full gång!!

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0