Jul jul ja det ska ju bli kul:)

Jag vill börja handla julklappar men ska vänta en liten stund till.
Om två veckor åker Danne, Jollan å jag till Göteborg. Danne fick det i farsdagspresent Av Jollan. Två nätter på vårat kärlekshotell Scandic Europa i Nordstan. Sen jul på Liseberg å lite göteborgshopping.
Gud vad jag längtar:) Så där ska julklappar köpas.
Men man kan ju fråga sig vad man ska köpa till Jollan för hon har ju typ allt som jag redan sagt.
Satt å kolla igenom kameran sen hennes födelsedag det va rätt mycket presenter hon fick, sen hade jag visst inte
fotat all ändå:)

Men det går ALDRIG få för mycket:)
Bortskämt liten rackare den där Jollan, men så ska det va. Sålänge hon inte blir dum å snål.
Å ingen får va dum mot henne pga avundsjuka. Jobbigt det där när man vill ge allt finns alltid dom som blir dumma av det..Ja ja tåls att tänka på. Okej nu har jag tänkt klart å hon ska fortfarande få allt;)

Här bjussar jag på lite bilder från Jollans födelsedag:


Till att börja med så sjöng danne å jag riktigt länge på morgonen
för att hon skulle vakna:)

Men sen kom kusin Alice och av henne å moster å morbror fick
hon en jätte fin Hello Kitty dator.

Alice fick då Jollans förra dator och det blev som födelsedag
för henne oxå:)


Towe och Ronja fick vara försökskaniner för Jollans nya smink:)

  
Lite försmak på presenterna från mormor, morfar, morbror å moster.
Å Alice smakade verkligen:)


Lovisa och Johan kom först till kalaset med den superfina dock
gungan:)



Mycket folk va det som ville komma å fira våran sessa:)
  

Sen va det dags att ta en bit från tårtan som jag bakat:)
 

  

 


Tindra och Joline tyckte dom va så fina i prinsess-skorna som
Jollan bla. fick av mig å danne!


Söta lilla bagarn, kommer inte riktigt ihåg vem hon fick det av.

 
Värsta skötbordet fick Jollis av mormor, morfar
morbror & moster:)

  
Fina gungan från Lovisa å Johan sen Hello Kitty stereo och prinssesskor
från mig å Danne.

  
Jätte fina pippiväskan från g-mormor/morfar Sollery och Sten.
Märkes shorta av min kusin Henke med flickvän Hilde
Sen jätte fin klänning med kofta å strumpbyxor av gammelfaster å farbror
Lotta å Lillen.

  
Play Doh deg å tillbehör av gammelfarmor/farfar. Pyssel å målarsaker av
farmor med fastrar å farbror och pärlor och smink av moster Ronja.

  
Barbie från kusin Felicia och moster å morbror. Klänning från Ove Och rutig vovve från Ippe!

    
Den fina datorn av kusin Alice och sen en fin förstoring
som Lovisa hade gjort:)

Ja sen fick hon lite kuvert som åkte rakt ner i spargrisen som hon så fint
tömmer i sommar för att få köpa precis vad hon vill:)
Hon fick oxå ett jätte fint glas av moster Towe, jätte roligt med sugrör som snurrades runt glaset
Hon älskade verkligen det, men jag råkade köra det i diskmaskinen så jag undrar var man
kan köpa ett nytt:)?

Ja så här kan ju en födelsedag se ut iaf Jollans:)
Tänk om man själv fick så mycket paket!!


En helt slut Joline Samuelsson:)

Puss på er!!




Kommentarer
Postat av: Mammanette

Du kommer inte att behöva köpa några julklappar i "Götet" vi ska ju på Ullaredsracet innan.

Ja Jollan har allt en hel del saker men vi ska nog lyckas pressa in lite till i ditt rum mitt lilla troll. Du kan ju elda upp din farliga säck så blir den lite plats över under sängen till förvaring.

Älskar er!! Kramis

2010-12-07 @ 23:09:16
Postat av: Alice

Tack, ja jag är rätt söt men dom säger ju att jag är lik mamma... Så då är det ju inte så konstigt....



Ok, jag kan väl boka in en dag med dig... Får se i min uppbokade kalender först...



Älskar dig med.



Pussen

ps. Hälsa Jollis från mig. ds.

2010-12-10 @ 11:28:31
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0