Hej härliga helg!!

Och välkommen hit vill jag lova..

Fast egentligen har ju inte veckan varit så jätte jobbig, men hur eller hur så är ju
helgerna så förbaskat sköna:)

Idag blev det jobb ute i Ekängen. Men vägen dit tog ju en himla tid. Först så skulle jag ut med Jollan till
Vikingstad och den vägen dit va ju inte att leka med...först bilkö från berga till mjärdevi.
Okej men vi kan fortfarande hinna tänkte jag å Ronja som oxå va med. Jag började klockan nio och kl slog då typ halv nio. När vi väl åkt förbi bilkön så hamna vi bakom en snöplog hela vägen till vikingstad, fy farao säger jag bara. Men typ kvart tio i nio åkte vi därifrån. Så jag blev tjugo minuter försenad men hade ju ringt å förvarnat så det va lugnt:)

Dagen gick fort klockan två slutade jag igen och skulle ut till vikingstad för att hämta tösen min.
På vägen stannade jag på Ikano och köpte jätte fina Kavat skor till Jollis. Mörklila jätte fina:)
Jollan blev lika glad som alltid när hon får skor. Har gått med dom hela kvällen med dannes stora
raggsockar i...sötisen:)




Våran lilla docka<3

Nu har vi iaf haft en jätte mysig fredagskväll. Först lite pulkaåkning:)
Danne va hos farbror doktorn idag, han frågade varför han inte hade kommit innan för han hade
öroninflammation, bihålsinflammation och virus i halsen. Inte konstigt att stackarn har haft ont å ändå har han
trilskat med att gå till jobbet..


Vilken pappa Jollis har här sitter han så fint å klipper
ut pepparkaksformer till Jollan, inga vanliga
pepparkakshjärtan här heller:)

Nu en film i sängen för imorrn blir det maxi tidigt för att förbereda morgonkvällens bravader.
Stor brakmiddag från kusinerna till farmor å farfar som firade sin 50-åriga bröllopsdag<3

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Mammanette

Dannes pepparkakor var jättefina, man verkligen såg att han varit uttråkad när han var sjuk så mycket jobb som han la ner. Du är bäst Danne-pojken.

2010-12-07 @ 23:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0