härlig helg helt enkelt:)

Japp här sitter jag på hotellrummet i Göteborg...

Då tänker ni så här ja men dom verkar ju ha jätte skoj när hon sitter här å bloggar.
Då kan jag svara vi har super mys, men Danne å Jollan tog sig precis en dusch.
Japp klockan halv ett på natten, men va tusan det är ju lite mini semester å då får man vara vaken. Det tycker iaf våran kloka dotter:) Pappa danne dussa Lollan som hon så fint säger.


Sötaste flickan på jorden trots den lite halvt skumma minen:)

Ja den här helgen ska vi som sagt tillbringa i Göteborg.
Ja varför gillar jag denna stad så mycet?? Har alltid gjort det, men denna stad gjorde Danne och mig till dom vi är idag och dit vi har kommit. Till denna stad just detta hotell åkte vi första sommaren tillsammans.
Resan bokades i smyg långt innan vi visste att det skulle bli vi.
Danne frågade mig om jag ville med, komma iväg lite ha lite skoj:9
Jag va den här tjejen då som tänkte ähh va fan lite skoj ska man väl ha:)
Men händerna på täcket så är allt okej...för han var ju inte godkänd att röra just då, han va ju det där förbjudna
kortet ni vet;) Men innan vi kom hit så hände det så mycket mer..
Jag verkligen gillade denna grabb...han gjorde mig glad..han fixade pirret.
Men det va tufft innan jag helt säkert visste att han va min, han fick ju inte förbli det förbjudna kortet som man
delar. Men med min envisa vilja och med hans såklart så blev det vi och det kommer alltid att vara

Han gör mig så hel och lugn.


Händerna på täcket sa jag innan vi åkte på vår första inte helt tillåtna resa...hmmmm ja det kan du ju räkna ut själv.
Vi sitter här några år senare i samma stad på samma hotell med en dotter på två:)
Åhh vad jag älskar dom, kan inte beskriva denna kärlek.
Så från den dagen Danne bokade ett rum till oss här så har vi flera gånger varje år åkt till vårat hotell bara för att inte glömma var vi har varit och var vi fortfarande är..helt galna i varandra!!

Så tillbaka till verkligheten. Ikväll har vi bara myst myst myst på hotell rummet för att lada för morgondagen
som bjussar på julshopping, jul på liseberg och god mat på kvällen för att sedan varva ner på hotellet för vår
sista natt innan det är dags att åka hem igen.


Fråga mig inte vad danne gör just nu, men min älskling är
han iaf:)

Nu måste jag sluta för mer mys om mina två kommer ut från duschen snart.



Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: angelica

Vilken härlig helg!

Vad heter hotellet? =)

2010-12-20 @ 14:58:34
Postat av: angelica

ahaa.. nu läste jag inlägget innan o vips så vetjag vilket hotell det är :P

2010-12-20 @ 14:59:14
Postat av: jag själv

Hej Angelica!!

Ett super bra hotell, jätte barnvänligt

rekomenderar starkt:)

2010-12-23 @ 00:32:51
Postat av: Mammanette

Vilken underbar liten familj ni är. Älskar er!!!

2011-01-06 @ 04:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0