tidig morgon, gör mig trött

Jag har trötta ögon nu, men ska inte lägga mig för ett vil för då vaknar jag inte till mer den här dagen.
Vi gick upp tidigt idag, jag ville bara sova mer, så trött. Eller det va vi alla tre men tillslut kom vi upp.

Vi var på en företagsmässa i Cloetta center, det var trevligt att träffa Sollery lite, Jollans g-mormor.
Hon jobbar ju med att få ut folk i arbetslivet. Så henne kommer nog jag tjata sönder när jag ska ut å jobba igen.
Hoppas att det är okej Sollery?:)
Så vi gick runt å kollade lite, jag tog reda på lite fakta åt Ronja som hon kan läsa lite. Så hon vet vad hon ska göra med sina val, hon har ju så svårt att bestämma sig. Men hon vill mycket och har starka drömmar & framtidplaner.
Ronja är en sån tjej som verkligen kommer att lyckas, hon kommer verkligen att bli något och då menar jag NÅGOT!.


Jollan har börjat göra mindre söta miner när vi tar kort:)


Nu sitter vi här hemma och har precis ätit lite caesar sallad med kyckling & baguette å min nya ost-mix såklart:)
Helt fast så den kommer jag nog tjata om:)

Danne ligger med aftonbladet på huvet i soffan, min man är sliten men jag låter honom vara ett tag tror jag, eller ska man busa lite med honom, njä jag låter honom sova, å det är så svårt att hålla sig:)

Jollan sover i vagnen hon blev sliten på mässan:)

Snart ska vi ta tag i städningen & tvätt. usch inte skoj men ack så nödvändigt:)

Så tittar väl kanske in en sväng till sen.


                    Min trötta man!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hon gör ju världens SÖTASTE miner ju:D

Ser fram emot å få spendera dagen med er på lördag. puss

2009-09-24 @ 15:21:22
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Ronja

Ja jag vet anonyma har ingen talan i min blogg :) ja jag tror jag kommer lyckas iallfall!

2009-09-25 @ 11:07:03
URL: http://centrodelavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0