stor besvikelse, mycket stor!

Ja jag är faktiskt väldigt besviken på Ulrika marken för det här året, det var inte ens nåt folk att trängas med iår.
Jo det kanske hade varit lite mer på förmiddan men inte när vi dök upp vid fyra tiden, men vi gick rundan liksom och folk började plocka ihop, redan vid fem vad är detta?? så tidigt har dom aldrig plockat ihop förr.
Ja inte hittade vi nåt heller, fast det kanske var bra det:) Spara pengar för en gångs skull.
En langos var smälde vi i oss Danne, mamma, Ronja, jag & Jollis eller inte en var för dom var omöjliga att äta upp så otroligt stora, men goda.
Tyvärr så vet jag inte om det var nåt fel på dom för när jag åkte ifrån mamma vid typ nio så mådde hon inte alls bra, hon mådde jätte illa, å så kommer jag hem till Danne som bara försöker spy, Jollan somnade inte förrns 23:00 idag efter många konster i sängen, hon hade ont i magen lilla gumman, å hon åt ju faktiskt från mammas langos, så vet inte, jag mår inte dåligt och Ronja vet jag inte men hon har inte sagt nåt.
Hoppas att dom mår bättre imorrn iaf.

Här kommer lite bilder som jag snodde ifrån Ronjas blogg

 


               Mor & dotter så söta:)

                 
                         Far & dotter lika söta!

När vi kom hem från marken så åkte mamma å jag till Maxi för jag skulle inhandla hårfärg, måste ju fixa te mig lite innan lördan:)
Så blev det ju självklart att yra omkring där ett tag.
Blev att gå in till mammas granne en sväng oxå när vi kom hem, jag ska göra en håruppsättning på henne på lördag, dom skulle på en stor förlovningsfest på 250 pers. Det är kul när folk frågar om jag vill hjälpa till. Hon vill typ ha en svinrygg tror jag det hette, jag är inte helt säkert på hur jag ska göra så får läsa på lite:)
Men det ska nog gå bra, jag har ju alltid egna idèer om det skulle gå i stöpet.

Just det idag så var vi på BVC med Jollan (10- månaderskontroll).
Allt gick lika bra som vanligt, hon klarar testerna helt prickfrick (säger man så:), hon följer sin kurva jätte bra med vikt så nu väger hon ca 7500 g å var 70 cm lång. Ni kanske tycker att hon väger lite, å det gör hon oxå men det var ju en liten tjej vi fick den 9 november 2008, men hon har jobbat sig bra upp till dom här kilona.
Åsa är inte ett dugg orolig för henne, hon säger att hon ser så fin å frisk ut.
Vi pratade lite hur vi ska gå tillväga med Jollans gång, hon kan ju gå men hon vågar inte släppa taget om våran hand liksom, så vi får ta å köpa en lära gå vagn nu så får vi se om hon får fart då, men jag menar inte att brådska på men hon vill själv ser man:)

I morgon hoppas jag på en lugn fredag. Danne skulle komma hem på lunchen så jag får se vad man kan hitta på för krubb.

Just det Ladys night blir av, Lovisa, Sofie å jag har nu beställt biljetter med mat & show.
Fy fasen så kul vi kommer att ha tjejer:) ser verkligen fram emot det.

Nä nu börjar jag oxå må lite illa, kanske man ska gå å lägga sig.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Usch, att bli sjuk av något man ätit är inget vidare. bara du som inte känner av något? Skönt för dig i alla fall. Vad duktig du är med att fixa hår och grejer. Att göra en svinrygg är ganska lätt (tycker jag) bara man har bra klämmor, lite längd på håret och massa spray, säger en simpel amatör som jag...;)



Kram på dig!

2009-09-11 @ 09:39:10
URL: http://www.chezannakarin.blogspot.com
Postat av: jag själv

problemet är att hon inte har nåt direkt längd på håret, men vi får se, jag gör väl nåt liknande iaf:)

Kram kram

2009-09-11 @ 12:19:16
URL: http://yoymivida.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ser fram emot Ladies night jätte mycket... ska bli så himla kul =) Puss på dig!!

2009-09-11 @ 17:10:39
Postat av: Lovisa

håller med sofie!! tror det kommer bli skitkul!!!!

2009-09-11 @ 19:14:27
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0