Så blev helgen!

Efter långa jobbiga nätter för många och inte allra minst för Cissi såklart så kom tillslut den efterlängtade lilla Alice till familjen Skårman/Edlund, Dahllöf.

Så otroligt söt så ni anar inte. Kommer bli två klockrena kusiner.
Jag är alltså nu en väldigt stolt moster:)

Fredagen gick mest till att vara hemma hos Cissi tills hon åkte in till bb vid sju hugget på kvällen.
Allt har varit så rörligt, jag har varit mega nervös.

Ja den här helgen har varit lite oturs drabbad tyvärr, men Alice överväger all lycka:)

Ja jag kan ju börja med min första oturs grej:
Vi skulle lämna in våran bil på en koll för det är nåt som låter där bak, har ingen aning om vad och var men vi skulle lämna in den för nu har våran garanti gå ut och självklart i all bebis stress så glömde jag bort det totalt, jag åkte ju upp till Cissi för hon hade ju varit inne på bb på natten.
Men ska ringa till Biva imorn och kolla om det finns nåt att göra.
Vi får väl betala i värsta fall:(

Ja fredagsnatten var tuff, sov i två timmar men ändå så kom faktiskt Jollan & jag iväg till stan vid 12 tiden typ.
Vi hämtade upp lilla Ronja oxå, väl inne i stan så mötte vi även upp Towe.
Mys med mina underbara systrar. Blev lite shopping till Alice och sen god mat såklart:)
Tiden gick och vid fyra tiden var vi uppe på bb.
Där ut kommer världens stoltaste pappa ut med sin lilla som vi alla ville hålla.
Har inga bilder från bb för självklart dog min kamera, vilken Jenny miss:)


Mina supersöta småsystrar & min Joline:)

Nu kommer min nästa oturs grej, vi var inte så jätte länge inne på bb för Ronja skulle iväg & Towe, Jollan och jag skulle hämta Danne som var i stugan.
Vi kommer ut å självklart så har jag fått p-böter, men mitt fel, struntade i att betala så smällar man får ta. upps!!

Jollan, Towe & jag hade mysigkväll hemma. Medan Danne var å träffa killkompisarna. Kul att han åker iväg så där med grabbarna det behöver pappsi tycker vi:)

Idag gick vi upp skapligt för klockan 11 skulle vi vara ute hos faster Lotta på brunch. Hon fyllde hela 45 år i veckan. Vi hade gjort en fin liten låda med lite olika ting i. Bla klimateridroppar, men det var en flaska rött i oxå som hon kan trösta sina klimaterie anfall med nu när hon fått några år på nacken:)
Super god mat iaf, tusen tack!!

               
      Jollan gillade att sitta mellan Sandra & Micka
       för då fick hon uppmärksamhet hela tiden:)


Sen bar det iväg till Alice såklart som vi alla ville träffa.
Danne hade ju inte sätt henne än, han blev helt tokig i henne. Han låg och klappade på henne hur länge som helst. Så söt.
Jollan blev lite avis när pappa höll nån annan än hon. Men det går ju över såklart. Men vi gosade lika mycket med henne å då blir hon nöjd.

Jollans mormor kom med fina presenter till henne, det blev ett par fina rosa byxor med blommig tröja till.
Tack mamma, jätte fint.


Super kul att öppna paket:)
Kläderna blir helt perfekta, måste ju köpa massa nytt
hon växer som en tok min lilla tös.



Ja vad mer ska jag säga? ni får kolla på alla bilder här istället:


Danne kunde inte   Syskonen pucko!   Men vilken söt liten
slita sig:)                                               familj eller?:)


Kusin kärlek<3       Moster med Alice     Morbror med Alice


mammas docka<3   Morfar kom med     Grabbarna grus!
                                pizza som Jollan 
                                    fick smaka



Sen på kvällen fick vi besök av Robin & Erika.
Först så åt vi lite gröt, sen var det lek lek lek såklart, alltid när Robin är här han gillar verkligen Jollans toys:)
Å Jollan med såklart, får vi hoppas iaf:)

Men tack för en super helg, den har varit lång och jätte trevlig, spännande och alldeles underbar:)

Nu blir det en jobbvecka igen för Danne, själv tänkte jag åka in till stan i veckan och köpa lite fina höstkläder till Jollan, hon växer ju så det knakar:) Men alltid lika kul att fylla på med lite nytt:)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Gustav

Nae Jempa, den sista bilden på mig och Mattis var fan elak att lägga ut. Jag är djupt sårad :(

2009-09-21 @ 11:01:42
URL: http://gustavbonta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0