Ni bara måste pröva!

JA NU VILL JAG STOLT PRESENTERA EN HELT UNDERBAR


PRODUKT SOM VI PRECIS HAR FÅTT IN PÅ ALPNAERING.


DEN HELT PERFEKTA OST-MIXEN!


EN SMAKRIK BLANDNING AV PARMESAN & GOUDAOST


INNHÅLLER ÄVEN LÖK & ANDRA KRYDDOR.


SÅ VILL DU HA OST PULVER MED STING SÅ KOMMER



DEN HÄR PASSA DIG PERFEKT.


DET BÄSTA AV ALLT ÄR ATT JAG UNDER SEPTEMBER MÅNAD


KAN BESTÄLLA DEN FÖR ETT STRÅLANDE PRIS.


Om jag får säga min smak så är den helt klart värd att beställa.

Den är dryg & smakrik!


Ett tips:

2 dl creme fraiche

1 tsk OST-MIX

1 tsk vitlökskrydda


Passar perfekt som dip, till sallad eller på en varm baguette.


Du kan även ha den på gratänger, till all pasta eller i pajen.


PASSA PÅ ATT TA HEM DEN DU MED TILL ETT LÄGRE PRIS!


HÖR AV DIG TILL MIG OM DU ÄR INTRESSERAD
SENAST DEN 29 SEPTEMBER


[email protected]
070-1472798


Tro mig du blir inte besviken!




Kommentarer
Postat av: cecilia

Jag kan nästan säga helt säkert att vi vill ha en måste bara kolla över kontot lite då min kära vildkatt har kostat en hel del just nu..:)



Pussen

2009-09-24 @ 12:35:09
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0