Kan man ha en bättre mormor?

Ja man kan ha en minst lika bra iaf. För min mormor kommer ju alltid vara min bästa mormor.
Glömde ju säga att hon var här igår och tvättade alla mina fönster, det behövdes kan jag lova.
Men jag fick tvätta på utsidan av vardagsrumsfönstrerna, men mormor tro inte att jag kan det för dä, jag behöver nog din hjälp i framtiden ska du se:)
Men tack tack supersnällt, sen så gör hon ju äpplemos åt min lilla tös med, å det gillar vi:)

Men nu om nästa mormor å då menar jag Jolines mormor.
Hon skämmer ju verkligen bort vår lilla tös. Först så har hon fått massor fina kläder och ikväll kom hon med ett paket igen. Jollan blir ju lika glad som alltid såklart å vill öppna det.



I det fina paketet så har mamma köpt en fin rosa/lila matservis till Jollan.
Hon fick ju höra hur mycket hon tyckte om Tuwas servis igår.
Tack tack tack mamma, du är bäst. Så Jollan mata sin mormor resten av kvällen med luft, men hon var helt säker på att det va riktig mat så som hon smaska i sig:) (Jollan menar jag då)




Efter att dom har lekt ett tag så fick Jollan även ta fram sin spargris, jag försökte ta fram min å Dannes men mamma sa att det va fel, va ju värt ett försök;)
Sen fick Jollan sitta å stoppa i lite mynt, varje gång hon stoppat i ett så fick mamma å jag klappa:)




Sen så har vi ju självklart en bra mormor till å det är ju Dannes mormor, som ställer upp å tar Joline några timmar på fredag. Jag ska ju på Ladys night på fredag och egentligen så slutar Danne sex men fick jobba över eftersom alla tjejer på ica oxå ska på det. Men då ställer Snälla Sollan upp å tar Jollis. Hon skulle komma å hämta henne efter jobbet, och om det går bra så kanske Joline även skulle testa att sova där.
Jollan har aldrig sovit utan mig å Danne så vi får se, men hoppas självklart att det går och jag tror att det gör det oxå. Det är ju bra att testa första gången när vi ändå är hemma så man kan komma hem med henne om hon blir för ledsen. Men min tös är inte så ledsen av sig så ska väl inte vara några problem:)

TRE PERFEKTA MORMOR HELT ENKELT

OCH ALLA TRE TILLHÖR OSS

NU OCH FÖRALLTID!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

[email protected], maila ditt nummer så ses vi någon dag :)

2009-10-01 @ 10:14:31
URL: http://fiuten.blogspot.com
Postat av: becka

ååh finaste body, den valde jag :p weee!



meh jag vill mä va barnvakt juuuuuuuuh!



puss!

2009-10-01 @ 22:54:32
URL: http://bloggis.se/lito
Postat av: linus

felicia och jollan måste ju få leka någon dag :)

2009-10-02 @ 16:17:38
Postat av: cecilia

Alice vill med vara med och leka men man får passa på dom fem min hon är vaken under dagen... Men kanske vi kan träffas på natten och leka för då minsann är hon klarvaken i minst två tre timmar i sträck. ;)

Pussen

2009-10-02 @ 19:20:18
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: jag själv

Linus du är jätte välkommen hit med din tös så dom får leka av sig lite:)



Cissi självklart så kommer vi på natten, eller ni får komma hit för jag är så mörkrädd när jag går till bilen:)



Becka du ska ju vara barnvakt ska vi säga ikväll kl 18.00. Nä nu måste jag krama om min tös å inte lämna bort henne för jag längtade som en tok i natt.

2009-10-03 @ 14:43:31
URL: http://yoymivida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0