Kan inte sova

Så spänd, så förväntansfull, så pirrig, fjärilarna bara busar omkring i min mage.
Jag är samtidigt sjukt nervös.
Det går bara inte lägga sig ner och sova. Och varför kan jag inte det då?

Jo jag har pratat med Cissi i telefon i närmre en timma nu och hon har haft jämna värkar med 5 minuters uppehåll.
Jag sa åt henne att ringa till förlossningen för att bara rådfråga, tror jag var mer nervös än henne:)

Hon ringer dom å sedan tillbaka till mig igen. Dom ville att hon skulle komma in till förlossningen inom en timma.
Usch så nervöst det blev nu!!!

Men då blir Cissi nervös för att dom ska tycka att hon kommer in och det inte är dags ännu.
Men Cissi, det var inte du som ville komma in det var dom som bad dig, dom tyckte det var bättre pga allt hon har varit med om. Jag tycker oxå att det är super duper bättre. Får du åka hem innan så får du, men det är inget att skämmas för.

Jag pratar med Cissi värkarna blir värre och lite kraftigare, ringer till mamma hon kör som en biltjuv förbi en polisbil, men dom hade som tur va fullt upp med annat:)
Ni som inte visste så ska ju både mamma & Kalle vara med på förlossningen, Kalle håller koll på lilla bebisen som kommer & mamma håller koll på Cissi så allt går bra.

Fan du behöver inte vara nervös Cissi, du har gått igenom en jäkla resa med stroken, det här är ingenting mot det.

Fast det är nog mest jag som är nervös som sagt.

Gud jag kan inte sitta still, tänk att man kan känna så här fast jag inte ens är där, å det är väl det som stör mig.
Cissi & jag har ju verkligen gjort allt ihop, vi går igenom glada stunder, jobbiga stunder tillsammans.

Både mamma & Cissi har lovat att höra av sig så fort dom vet nåt.

KOMMER DEN LILLA INATT ELLER INTE, JA DET VET VI INTE ÄNNU.

MEN JAG ÄR RÄTT SÅ SÄKER PÅ ATT DEN TITTAR UT OM NÅGRA TIMMAR:)

NU ÖNSKAR JAG CISSI & KALLE STORA BAMSE KRAMAR OCH ATT ALLT SKA GÅ BRA!

JAG MINNS DEN HÄR DAGEN SOM  DOM GÅR IGENOM, DET FINNS INGEN SOM ÄR MER UNDERBART

NÄR DOM HÅLLER OM DEN LILLA!


             Jollan några minuter gammal, 
           gick inte att sluta titta på henne

Snart ligger Cissi där med sin lilla och jag kommer vara världens stoltaste moster:)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH vad spännande!!!!!!!

2009-09-18 @ 08:43:21
URL: http://www.chezannakarin.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hej! Råkade ringa när Cissi satt i badkaret och hade fullt upp med verkarna. Snart kommer den lilla söta:) Hör av er direkt när ni hört nåt! Vi väntar förväntasfullt! Hälsa Cissi om du pratar med henne igen. Det kommer gå så bra! Kram.

2009-09-18 @ 11:44:59
Postat av: becka

åååh guuud va spännande!! hållar alla tummar jag har!!



love!! <3 <3 <3

2009-09-18 @ 12:20:50
URL: http://bloggis.se/lito
Postat av: seezs

hej tjejen.. har inte Cissi nån blogg?



/ Jesse från Tallboda)

2009-09-24 @ 17:32:30
URL: http://seezs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0