Helgen är här med över!

Tyvärr för det är ju bara för mysigt med helg. Dom helger som Danne är ledig då vi kan vara tillsammans å hitta på en massa skoj:)

Den här helgen har vi gjort en massa skoj. På fredags dan så åkte Jollan & jag hem till Becka en sväng, blev lite kackel å mys.


Jollan gillade Beckas glajjer:) 

Och på fredagskvällen så åkte Jollan & jag till Cissi, Kalle, minus & Alice så klart.
Där va det fullt hus eller det blev rättare sagt. När vi kom så var Alice farmor & farfar där, alltid trevligt att träffa dom.
Sen lite senare dök även mamma & Benke upp. Jollan och jag skulle egentligen åkt hem men vi blev kvar på tacos å mys.
Danne va bara hemma å tog det lugnt.

                

Ja så där jätte många timmar fick vi inte sova den natten, för jag har ju vänt på dygnen igen å har så svårt att somna, fast jag somna rätt så fort när vi kom hem vid typ ett. För Jollan somnade i Alice vagn och sov där till tolv typ, så söt:)

Upp tidigt för det var dags för shopping i Norrköping på lördagen. Vi åkte våran lilla familj. Sen hämtade vi även upp Lovisa & Ronja. Vi höll ju inte tiden som vanligt. Men Jollan hon vägrade att vakna, super mega trött. Vid tio skulle vi ha åkt men hon sov å sov, vid kvart över tio fick jag börja att ta på henne kläder, hann byta blöja, ta på byxor och strumpor innan hon vaknade. Så det blev frukost i bilen för lilla tösen, men det gick super bra, risifrutti går alltid hem hos min lilla tös.



Ja en himla massa shopping blev det till Jollan, sen en klänning till mig som jag ska ha nästa helg på Ladys nigth:)

              

              
                    Danne valde självklart lite oxå.
                 En shorta (från killavdelingen & en 
                             Hello Kitty väska:)

På kvällen kom mamma, Benke, Chico, Cissi, Kalle & Alice över på lite hemmagjord pizza. Jätte mysigt.

               
                Jollan åt massor, det gilla hon:)

Idag så va vi uppe skapligt för att åka å handla på Maxi. Sen så åkte vi förbi Ikano för att införskaffa en ny mössa till Jollan för vi hittade ingen igår.
Just det fick en böter till igår i Nkpg, vi kom en minut efter att han hade satt den. Typ sex minuter försena, typiskt:(

Åh när jag va på Ikano så hade det kommit in massa fina kläder till Jollan, men nu får jag allt hålla mig lite för det blev ju en del igår:) Men bara nödvändigheter:)

Japp imorrn då kör vi, har min första visning på jätte länge & det ska bli super skoj:) Känner mig riktigt peppad:)
Kommer ett stort gäng, först va det 23 st som tackat ja men nu är det 18 så vi får se om det blir några mer bortfall imorrn, men får hoppas att det inte blir det:)

Men nu ska jag väl ta hand om min lilla tös som helt plötsligt efter vällingen blivit pigg igen, förs ligger hon å somnar till, sen helt plötsligt så ska hon upp å leka. Jaja än så går det ann men måste bli ändring på det närmre dagisdax:)

Men hoppas att ni har haft en bra helg.





Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

va fin hon blev i tröjan:)

jaså det blev några bortfall ändå alltså? synd, men då slipper du iaf leta ihjäl dig efter stolar:D

2009-09-28 @ 09:43:43
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Sussi

åh lilla pluttfian hon går väl när som helst och då hahahahaha då önskar ni att ni aldrig sa de där magiska orden "undrar när hon lär sig gå"

2009-09-28 @ 11:18:29
Postat av: cecilia

Ja det har varit en jätte mysig helg... Alltid lika roligt när familjen är samlad... =)

Pussen

2009-09-28 @ 16:10:02
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: becka

ååh underbara ni! <3 jollan ägde i mina brillz :D PUSSA!

2009-09-28 @ 20:13:55
URL: http://bloggis.se/lito
Postat av: Anci

Halloj! Hur gick din visning? Jättenyfiken!

Kram Anci

2009-09-29 @ 23:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0