fredag jippi!

Japp Jippi säger vi då det är fredag nu igen. Dagarna går lika snabbt som alltid.
Idag så har Jollan och jag varit hemma hela dan, kvittar att gå ut när det blåser storm här ute.
Skulle åkt ner till stan till Becka men det blev inte så, självklart var det jag som banga som alltid.
Men jag hade så mycket att fixa, ringa runt å kolla vad som händer efter min mammaledighet.
tryggad inkomst å så vidare. Likamed A-kassa om det inte finns lika mycket jobb som innan.
Så nu är det fixat, känns lite lugnare, behöver inte ha samma panikkänsla då. Fast måste skaffa ett fast jobb men det har jag väl sagt förr. Men men glad att jag har jobb som vikarie iaf:)

Nu kom Danne hem från jobbet så det blir att åka en sväng till Maxi, måste köpa blöjor, dom har hyfsade priser. Men City gross må ha dom bästa men orkar inte åka ut dit, bensin kostar ju oxå liksom. jag var ju där å storhandla förra veckan men då glömde jag självklart, eller tänkte inte på det eftersom vi hade blöjor fortfarande.
Okej färdig snackat om blöjor.

Hoppas att ni har haft en bra dag.

Vi får se om jag hinner skriva en sväng imorgon. Men annars så ska Jollan, jag och Ronja åka till stugan imorgon.
Mamma, Benke, Kalle, Cissi å Mormor är där oxå.
Ska bli mysigt, sova första natten:)

Ikväll ska vi åka å hämta min lilla älsklingsvovve Chico oxå, han ska sova hos oss inatt sen ska han självklart med till stugan oxå.
Danne ska inte med för han ska vara med gamla "grabbgänget" imorrn. Blir skoj för honom å komma ut å rastas lite:)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: cecilia

ja men jag längtade ju ganska för mycket när Jollan skulle komma. Men då visste man ju lite mera när. Hon är såå söt den lille komer bli så bra när hon får en liten kusse att vässa tänderna på...



tack Lovisa... Lustigt att alla tycker att jag har såå stora ögon för jag tycker egentligen inte det. Jo kanske när jag kommer upp från vattnet...



Skönt att allt löste sig så vi kan vara lite mammaledga ihop... Mera fika på stan..;)

Nu ska jag bada bort lite mensvärk... pussen

2009-09-04 @ 20:13:05
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0