Den här dagen gick ju bra den med!

Ja dagarna rullar ju på det kan vi ju inte säga nåt annat om.
Jag som trodde att Cissis lilla bebbe skulle titta ut men icke sa nicke hon/han vill vara kvar där inne i värmen.
Men snart så. Den ligger ju i förlossningsgången å väntar på en värk som ska puffa den ut:)
Åh jag längtar som en tok, känns nästan lika mycket som jag längtade på Jollan eller fast på ett helt annat sätt.
Men rätt lika ändå, är jätte pirrig, nervös och allmänt nyfiken, hur ser den lilla ut liksom?!


Ja idag så var ju Danne ledig vi hade massor på listan som skulle göras idag men typ inget av det blev gjort för vi kom hela tiden på andra tankar. Men så är det ibland. Vi var på stan en sväng å köpte Dannes kläder till Sandra & Martins bröllop. Ni anar inte hur fin han blev, har aldrig sätt Danne så här, riktigt snygg är han. Fin byxor i mörkgrå rutigt med tillhörande väst, sen under det en svart snygg skjorta (stavning?) så läcker.
Min outfit blev en svart siden klänning som är lite puffig, med överdelen i silver å svart, jaja lite svårt att förklara men det blir bra tror jag:) Men ni får inte se innan nästa lördag. Längtar ska bli riktigt skoj:) Många lyckotårar lär det bli oxå:)

På stan hittade vi lilla Towe oxå så hon gick med oss en sväng. Vet ni vad det lilla puckot gjorde?
När vi stod å väntade på hissen i gränden så är det ju ett fik där och brevid oss är det ett bort med bröd TILL GÄSTERNA SÅKLART men Towe tid sig friheten att ta en skiva. Vi blev lika förvånade allihopa tror jag, vet inte om hon tänkte på vad hon gjorde faktiskt men kul hade vi åt det sen iaf din lilla knasboll:)
När vi hade gått klart på stan så körde vi ut Towe till skopunkten för hon behövde hitta ett par skor till bröllopet men hon kom inte´ut med en påse utan det gjorde jag, uppss:) Men dom passar perfa tills nästa lördag. Helt klart nöjd:)



Imorgon blir det en sitta i luren dag, har blivit massa krångel som alltid, kanske börjar jobba en sväng redan i oktober, då är Danne hemma med Jollan, men men vi får se hur allt blir, men krångligt är det nu iaf innan man vet.

Nu ska jag inte tjata ut er mer, måste ju spara nåt till morgondagen:)


Jollan kan väl då ändå göra dom snyggaste minerna:)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

rätt stavning på skjorta;)



Tror det kommer bli en mörkhårig sötnos med stora fina ögon precis som sin mor:)

2009-09-04 @ 11:25:55
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0