Vad händer å vad har hänt?

Ja Danne har ju varit hemma den lilla sjuklingen.
Men Jollan och jag blev väldigt rastlösa igår kväll så vi åkte en sväng till Ikano för att möta upp mamma & Ronja som redan var där och shoppade lite:)


              Dom här två är mitt liv<3


Lite shopping blev det som alltid.
En super söt kofta i silver & lite glitter till Jollan Hello Kitty såklart.
Eller det är väl inte såklart för nu har jag inte köpt det på ett tag, men tycker ínte att dom har haft så mycket fint, men höstnyheterna gillade jag å låter Jenny bli då? Nopp det gör hon inte:)



Den nya fina koftan, sen är tröjan under ny från nkpg:)


Blev även att köpa en söt liten klänning till Jolines kusin Alice. Kunde bara inte låta bli:)
Mamma ville oxå va med på den presenten så det va ju bra:)

Min söta älskling här hemma har faktiskt börjat att läsa böcker, eller snart har han läst en iaf. Toppen bra.
Själv har jag väl nästan aldrig läst en bok om man inte räknar med alla tusen som jag läst för mina dagisbarn.
Har inte den ron (östgöte) i kroppen att sätta mig ner med en bok, tyvärr för annars skulle det kanske vara skönt ibland.

                                  


Men iaf eftersom Danne var dålig här hemma så köpte jag med mig två presenter hem till honom.
Det blev ju självklart två böcker då. Som hette "Aldrig fucka upp" & " Snabba cash". Dom skulle visst va bra.

Till mig själv shoppade jag en klänning på Gina, blir nog att köpa fler sånna för det fanns massa fina färger och dom kostade bara 149 kr, Trivdes jätte bra i den:)



                     Duger eller?


Så idag då?
Ja vi skulle åka in till stan på eftermiddan för Danne hade en tandläkartid, även att han var sjuk så fick vi åka in för det är jätte lång väntetid, ja ni som vet så har ju Danne slagit ut en tand och 7 st som är trasiga. Mer på den historian går jag inte in nu. Men han har ju iaf haft en lösgomme med framtanden i nu snart två år och nu har nån metallbit lossnat vilket gör skit ont.
Men när vi väl kommer in till tandläkaren så säger dom att hon är sjuk, det tråkigaste av allt var att Danne ringde in i morse för att dubbelkolla, dåligt att dom inte ringer och säger nåt, speciellt nu när Danne var sjuk själv.

Men det blev lite mer shopping för min del undertiden Danne var där inne, hann att köpa ett par Hello Kitty jeans till Jollan och sen fylla på strumpförrådet lite:)



Till dom här jeansen har hon självklart den machade

                                 bodyn oxå:)


Köpmat blev det idag, Min favorit "wokaway" mums men sjukt starkt va det idag.
Fast Jollan fick hemlagat, hennes nya favorit är korvgryta med hotdogs korv:)

Sen när vi kom hem så klädde Jollan och jag på oss varma myskläder och gick ut på balkongen och höstfixade lite:) Blev fint tycker jag.

                        Lite balkong bilder:
              

              

              
                                         Jord är ju så gott:)

                               


Nu på kvällen kom Jollans mormor på det vanliga kvällsbesöket. Alltid så mysigt när hon kommer, för Jollan kan verkligen leka med henne i timmar.
Det blev lite träning på att stå å gå. Står gör hon jätte bra helt själv, å dansar samtidigt men stegen är svåra att ta. Hon flyttade den ena foten men det va det lilla.
Så vi får se om det kommer snart.
Men hon klättrar som en tok upp å ner i soffan och det är lite läskigt tycker jag, men man vänjer väl sig:)
Så länge man har koll så är det väl lugnt:)


Här står Jollan och dansar lite medan vi andra sitter som

      tre fån och sjunger å klappar för fullt:)


Nu ska jag gosa lite med familjen.

ps: Självklart Becka så älskar jag dig med<3

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: becka

du är så jävla snygg <3 en reeeedig MILF :) hehe!

2009-10-07 @ 11:19:56
URL: http://bloggis.se/lito

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0