veckan är i full gång

Jahopp så va det måndag igen.

Helgen har gått så otroligt fort tycker jag. Men vi har haft jätte kul & mysigt & härligt:)

Fredagen började med att jag fick ett sms på morgonen där det stod att jag fick bjuda Towe & Ronja på tacos så det gjorde jag självklart, även Emmy kom som jag nämde.

Vi tog bilen till City gross alla vi bruttor, ja det tog sin tid innan vi blev klara där, med allt fnitter å flams:)


Jollan gillade Hello Kitty vagnen ,så en sån hamnar på listan.



Jollan var ju riktigt glad av våra nattgäster. Danne ha det lite jobbigare:)

Tacos & idol blev det. Vi blev faktiskt lite trötta så så där jätte sent blev det inte.

Ja lördagen då? Danne jobbade & på kvällen skulle han vidare med grabbarna för att fira Holme som fyllde i veckan. Ja så Jollan & jag tog bilen ut till Tallboda, där blev det lite lek å mys med kussen Alice.


Kusinerna mysade med morfar.

Det är tur att Benke finns så Joline & Alice får en morfar nu
när inte våran pappa finns och kan ta den rollen.

Eller klart att han har rollen, men han har nog lite svårade att

visa det. Han har sitt jobb att beskydda våra små skatter:)



Senare på kvällen så åkte mamma, Cissi, jag å kusinerna Jollan & Alice till Vånga. Där våran tok braiga kusin Sara sjöng otroligt vackert:)
Ja så lördag kvällen tillbringade vi i missionkyrkan, det händer inte varje lördag för mig direkt, men jag höll mig skärpt och klarade av det:)
Tack för en jätte mysig kväll Susanne & Sara.
Men kvällen slutade inte där, väl hemma i Tallboda igen så lagade vi tacopaj och satt inne vid TV:n och mumsade i oss:)



Ja Jollan & jag sov kvar hos familjen Dahllöf, gillar inte att vara hemma själv, För Danne blev kvar hos grabbarna i nkpg. fem killar i en etta så otroligt mysigt:). Vi karade oss Jollan & jag men saknade pappa Danne såklart.
Vi sover ju aldrig utan varandra. Vi har ju försökt när jag åkte till Thialand, jag var där i två veckor, alla 14 dagar grät jag konstant och telefon räkningen hem låg på 6000 kr, nej jag skojar inte, finns ingen som jag älskar så mycket som min underbara Daniel. Ja det hela slutade med att Danne fick ta ett flyg ner till mig dom sista två veckorna för jag tänkte åka hem. Men då fick ju även han se och uppleva mitt älsklingsland och det va han inte missnöjd med:)

Söndag härliga långa och lata söndag. Ja vi tillbringade mesta delen av dagen hemma hos mamma.
Sen bar det iväg hem. Jollan fick vara hemma å mysa med sin pappa medan jag fortsatte till Angelica för att ha kryddparty, jätte lyckad kväll med ett härligt gäng:) Så tack Anglica för att du ville vara värdinna för en kväll:)

Idag så har jag haft jätte ont i huvet så förmiddagen har varit lugn här hemma, Jollan tyckte inte att jag var så jätte rolig, men som tur så kom Danne hem vid halv två:)

Det blev att åka en sväng till Ikano på kvällen. Jollan fick sin klänning som hon ska ha på sitt kalas, värsta pary blåsan, så otroligt söt min lilla flicka är:)
Sen blev det ett paket var till dom två flickorna som kom till världen i sommras som jag bara träffat en utav.
Så imorgon kommer Sofie från ica & hämtar mig å Jollan, så åker vi tillsammans ut till värna och hälsar på Jenny & Emilia om jag inte minns helt fel:)
Ska bli jätte kul. Carole är oxå med med sin lilla tös:)

Nä nu ska jag kolla på film med min lilla älskling:)
Jollan sover så sött.

Ps: Jollan sjunger imse vimse spindel helt felfritt,
eller jag sjunger och hon gör alla rörelser till.
Så duktig. Hon tar efter allt vi gör, det räcker att vi
gör det en gång så gör Jollan oxå det sen.


Så här ser Jollan ut när hon hjälper mormor att räkna 10:or.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: angelica

Tack för att du kom!

Mysigt med små partyn!

Nu ska jag göra ett nytt försök att sätta in pengar på ditt kort =)

Ha en bra vecka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0