mysig mysig mysig kväll:)

Våran familj har haft en toppen mysig kväll här hemma.
När Danne kom hem efter jobbet vid sex så mötte vi upp honom i affärer för att komma på vad vi skulle
äta ikväll.
Det blev hemgjorda räkmackor, mums, super goda blev dom. Dom man köper på fik är ju oftast så lite räkor på
'men här hemma blev det desto fler:)

Jollan nöjde sig med yoghurt och korvmacka, hon va inte sugen på att äta ägg & räkor hon. Men gurka det va nåt hon va sugen på.

Våran lilla tös här hemma hon har visat ett jäkla humör, vilken brud hon vet vad hon vill. Å får hon inte som hon vill så blir vi varse det. Men vi gör så gott vi kan för att uppfostra denna vilja till det bra:)

Nu ligger lillan och sover och vi sitter här, just nu snackar Danne i mobilen och jag sitter och kollar runt lite på AMS. Måste ju komma in nåt jobb som vill anställa mig nu när jag kommer ut i januari:)

Ja vädret är ju inte det roligaste direkt, men imorgon bär det nog iväg till stugan. Mamma och Benke är redan där å myser vid brasan:)
Är ju mycket att fixa där, ska ju vara klara tills sommaren får vi hoppas.

Just nu känner jag ett pirr i hela kroppen, jag är så jäkla lycklig å det är en så härlig känsla.
Denna lycka kommer från mina två underbara älsklingar Daniel & Joline. Dom ger mig all kärlek och skratt man kan önska sig. Trodde aldrig att jag kunde bli så här lycklig:)
Livet ler fortfarande mot oss, det händer roliga saker hela tiden, hur kul som helst, hoppas det inte vänder bara.
Men nu är det väl våran tur får jag hoppas:)

Nä nu ska jag ta tag lite i livet här hemma, blir kanske att krypa lite närmre Danne här i soffan<3



Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0