Hej härliga fredag!

Japp härligt härligt med helg. Danne jobbar ju imorgon så vi tar helg lite senare:)

Men Ronja & Towe bjöd in sig själva på tacos ikväll så det kommer bli en mysfredag iaf:)

Emmy kommer oxå så tre av alla våran nio syskon är här ikväll:)

Nu har jag fått reda på att mamma & Cissi har beställt ett fint kök till Jollan nu när hon fyller.
Det blev inget Hello kitty kök för vi va å titta på det och tyckte det såg så himla plastit å smäckigt ut, så ville hellre ha ett lite mer rejält:). Då blev det ett rött mickis kök istället:) Super bra. Måste hitta några bra köksgytor & redskap till oxå, så är det perfa:)

Nä har inte tid mer nu, måste fixa iordning mig lite:)

Får se om jag tittar in en sväng till sen.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

saknar er!! är sjuk igen:( men när jag blir frisk kommer jag och leker lite och visar lite byggar-moves:) puss

2009-10-23 @ 22:17:05
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0