En lycklig dag i sjukstugan!

Här på Munkhagsgatan så är vi självklart sjuka, eller jag börjar bli bättre är lite halv hängig bara.
Jollan mår bara bra som vanligt, hon har ett immunförsvar av stål vilket är toppen:)
Men däremot så har våran lilla älskling pappa Danne blivit sjuk, han ligger hemma i feber stackarn.
Men är väl inte konstigt att han blivit smittad när jag va sjuk förra veckan, men deppar vi  för det ooo nej lite tråkigt såklart men inget att gå under av:)

Vi haar byggt värsta kojan här hemma Jollan & jag, så så där jätte städat ser det inte ut, men ska man leka på riktigt så ska man:)
Min dotter leker ju så otroligt bra, hon kan ju verkligen sysselsätta sig i timmar:)

Idag har vi fått massa glada nyheter, livet leker allt går bra nu:) mer säger jag inte.

Men trots alla glada nyheter så sitter jag här hemma å stör mig lite på saker och ting.
Världen är orättvis så är det bara, en del bryr sig å en del inte.
Ja jag kanske sitter här och pratar i gåtor men ska inte säga så mycket för det blir bara fel då.
Man ska ju inte öppna sig för mycket liksom.
Men vissa tror att man kan göra hur man vill och ser inte felen under vägens gång och hur ledsna man blir.
Ta nu ingenting förgivet sånt är livet sånt är livet!!!

Å JAG KAN SÄGA ATT JAG HATAR MÄNNISKOR SOM TAR SAKER FÖRGIVET!!

Å JAG BLIR SÅ BESVIKEN PÅ FOLK SOM SAKNAR KÄNSLOR, ELLER RÄTTARE SAGT DOM SOM INTE KAN VISA DOM OM DOM NU HAR NÅGRA

Oj blev visst lite  jobbigt nu men ibland stör man sig.

Nu till annat:
Lovisa jag vill bara säga till dig hur jävla mycket du betyder för mig, sen den dagen jag lärde känna dig så har du betytt allt för mig, och du betyder väldigt mycket för min lilla tös oxå å det gör mig otroligt glad:)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Blir ju alldeles tårögd här:) Du betyder jättemycket för mig med, och är inte bara jollan jag vill komma och leka med lite oftare utan dig med, och danne med så man lär känna honom lite bättre också:)

kan komma å laga grekiska biffar till er nån dag, kanske inte så mycke för joline dock:p



älskar dig å tack för en underbar fredag!!

2009-10-05 @ 19:14:36
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: angelica

Kojan var väldans fin =)

Postat av: becka

i love you 4-ever! o din lille buse med!!!!

2009-10-05 @ 22:55:08
URL: http://bloggis.se/lito

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0