Den här dagen gick ju så fort!

Idag kom jag upp skapligt. Men Jollan & jag låg kvar i sängen och tittade på barnprogram medan Danne bara vägrade vakna. Lena ringde för att kolla om jag ville komma ut till lagret en sväng och hjälpa till lite.
Självklart så ville jag det. Saknar ju den platsen nåt så otroligt, så älskar att jag kan vara till lite hjälp ibland.
Gjorde även en fin liggare till Dannes morfars grav, igår gjorde jag varsitt hjärta till pappa & morfar.

Jollan var hemma hos sin pappi hela långa dan. Det kan ju inte gå annat än bra eftersom det är pappas flicka:)

Det blev en sväng förbi mamma efter lagret för att leverera lite kryddor & sedan klippa Benke lite.
Väl hemma så mötte jag Danne, Jollan & Hampus utanför, dom hade varit & gungat. Vi packade in oss i bilen och åkte med lite mer kryddor och sedan vidare till Net on net. Oj oj oj där va det folk kan jag lova.
Vi fick köa in. Men det gick rätt så snabbt ändå. Det va ju värre ut asså. Våran kö stod absolut still, det hände ingenting. Sen när vi väl va framme så slog hon in fel å bla bla bla. Tycker väl kanske att dom kan ta in lite folk med kassavana. Iaf när det gäller sånna här värsting öppningar liksom, nä där fick dom ett minus.
Men annars va det bra.

Jag fick en skrivare lite i förskott av Danne, skulle ju få en i julklapp, men hitta en till riktigt bra pris så den högg vi:) Mycket glad.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen. Eller inte hoppas kanske för då lär jag väl halka på kakelplattorna.

Imorgon blir det att åka till mormor en sväng, vi ska laga lite lunch ihop, det blir gröncurry med kyckling & ris:)
Mums. Jollan får nog äta nåt annat för det är jävla drag i den maten.
Vi ska fixa iordning så mormor får sitt hobby rum oxå där hon kan sitta sy å så.

Sen lite senare så ska jag åka förbi Cissi för att se om hon har nån kjol att låna ut till mig, men hon har stl 34 i sin garderob och det har ju inte jag så vi får se:)

Men natti natti nu blir det sängen snart.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: ronja

ja visst är den! skulle verkligen vilja ha den tatueringen men jag har inte så passande mage :P

2009-11-01 @ 23:20:01
URL: http://centrodelavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0