Bygga koja dag!

Ja idag så har det verkligen varit en sån dag som man bara vill vara inne å mysa å bygga en koja under bordet.
Jollan och jag har tittat lite på film och har haft det mysigt, regnet har ju hållt på nästan hela dan så mycket ute har vi inte varit.
Jag är ju som jag sagt innan lite sjuk och Jollan har inte heller varit helt sig själv. Så vi vilade en lång stund på eftermiddan, super skönt det behövdes verkligen.

Lite senare så åkte jag & Jollan å hämtade Ronja. då körde vi även in Mattis till stan som skulle Bowla.
Så passade vi på att hämta Danne med eftersom det regnade hela tiden.

Väl hemma så började vi laga tacos. Sarah & Felicia kom oxå över en sväng.
Även Hampus tittade förbi.

Jollan & Felicia fick en tallrik med lite godsaker men det blev ganska så stökig efter nån minut, mat överallt.
Men det är så dom lär sig:)


           Så ser det ut först, ganska så fint!
    Men efter nån minut spårar det ut liksom:)




Ja så en lugn kväll har det varit.

Lovisa kom över en liten sväng för hon va inne på grannfesten, skulle oxå ha gått men jag mådde ju inte sådär jätte bra, men Jollan och jag följde med en sväng in å hälsade lite.

Nu måste jag lägga mig för Joline drömmer hela tiden, å hon drömmer nog läskiga drömmar för hon vaknar med värsta panik gråtet, så som man gråter när man tappade bort mamma i affären när man va liten ni vet tappar andan å så. Eller var det bara jag som gjorde det kanske?!

Synd om henne är det iaf.

Imorgon vet jag inte vad som händer ännu, Danne jobbar hela jäkla dan så det blir nog lugnt.
Måste bli frisk känner jag, är så tråkigt att snora så här.

Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0