UTEKVÄLL

Japp igår så hade Danne & jag barnledigt.
Klockan 18:30 typ kom Benke och hämtade Joline och körde in mig, Danne & Sophie till stan.
Det blev käk på Texas. Jätte gott va det. Jag å Danne åt BBQ spjäll med majskolv å pommes. MUms mums.
Ja vi va ett glatt gäng på nio stycken. Hela gänget va ju nästan från ica. Jätte trevligt:)
Lite dricka blev det på det oxå såklart.



Sandra & Johan         Sophie                    Danne vill inte va

                                                                  med på kort



Gomba äter hummer, då får man ta till hårdhanskarna:)

Efter maten så drog vi oss vidare mot mörners, där satt vi tills halv ett typ.
Danne sa redan vid halv tolv att han ville åka hem. Så puss å hejdå. Efter ett tag så försvann även Erik.
Jaha det droppade av liksom. Dom andra killarna gick ut en sväng medan Sophie, Helene & jag satt kvar.
Tillbaka efter ett tag kommer alla, även Danne. Då hade dom varit vid Jesus bussen och druckit kaffe:) Så söta.


LITE MINGELBILDER FRÅN MÖRNERS!



Men vid halv ett splittrades vi. Dom flesta åkte hem. Eller Jocke, Helene & Johan vet jag inte vart dom tog vägen.
Danne fixade in mig gratis på Platens där jag mötte lillebror.
Sen tog han en taxi hem. Ja inne på Platens va jag inte så jätte länge. Jag vet att 24 år inte är så gammalt, men jag kände mig verkligen hundra år äldre än vad dom andra va i Mattis gäng. Kände inte igen någon där inne.
Ringde Becka men inget svar, så sorry Becka om jag väckte dig eller nåt.
Jag så en helvtimme senare än Danne tog jag taxi hem. Nödvändigt att jag va kvar liksom. Så där är man inte så ekonomisk direkt. Men tack Mattis för att du tog hand om mig en sväng:)

Idag har Danne och jag legat länge å dragit oss i sängen. Men många gånger inatt har jag vaknat för att typ ge Jollan nappen eller för att bära över henne till våran säng. Snacka om att man är van vid att ha henne oss sig.
Nu saknar jag min lilla prinsessa massor. Men tyvärr så kommer jag inte hinna gosa med henne så jätte länge.
För när mamma lämnar henne så hoppar jag in i bilen istället.
För ikväll så ska mammi, Ronja, Cissi & jag på bio. Den tredje filmen av Stig Larsson. Blir mysigt.

Vet ni vad jag måste nog fixa här hemma lite nu. Har inte adventpyntat ännu. Men har inga bra stakar i vardagsrummet. Våra stjärnor vi hade förra året va inte bra så vi måste fixa nya.
Men slingan på ballen måste ju upp iaf.
Oj här sitter jag å pratar om stakar & ballar men ni förstår hoppas jag, annars så får ni väl tänka på det ni vill;)

Nä färdigt skrivet.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: becka

gumman du är vacker som en sommardag <3 saknar dig!

du väckte mig inte, jag var såå jävla full igår så jag glömde bort va jag hette! :D pusssssssss!

2009-11-29 @ 20:58:01
URL: http://bloggis.se/lito
Postat av: cecilia

Har inte Danne stake nog? ;) Tack för en super skoj kväll igår på bion. Måste göra fler tjejgrejer... Jag har sånt sug på att gå ut och dansa så jag dör snart... Men i jan smäller det... Två för en på Platens.. Två isvatten tack.. ;)

Pussen

2009-11-30 @ 13:51:16
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0