Piss uppdatering, ja vet!!

Jag hinner inte skriva så långt nu heller tyvärr.
Dagarna springer iväg och det är mycket nu. Jollan är det full rulle på kan jag lova.
Va på BVC och hon går upp bättre i vikt nu, jippi!!

Ja som sagt jag dyker in här och berättar mer om helgen som varit.
Lite kort kanske ni får se oxå:)

Just det jag sökte till skolan så nu håller vi tummarna:)

januari börjar jag om det går vägen. Hoppas hoppas jag är peppad nu:)

Ha det bäst sålänge så ska jag försöka dyka in här imorgon eller iaf innan helgen. Det blir så långa inlägg om man inte skriver regelbundet, för jag vill ju självklart att ni har full koll på mig;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: cecilia

hej,, tack för idag.. måste vi göra om snart igen.. plus att jag och jollan måste zumba lite med...:)

Jag vill ha saras lösen... kan jag inte få... ;)



Pussen

2009-11-18 @ 21:35:35
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0