Magsjuka!!

Ja tänkte väl skriva en liten truddilutt innan jag gick till kojs:)

Idag så har vi inte gjort ett jota, eller jo en sak har Joline gjort hela dan å det är att göra fin fina presenter i blöjan till mig. Så blöjkontot går varmt kan jag lova.

Synd om min lilla tös hon är allt lite hängig, hon ha ju sovit så mycket dom sista dagarna så kände på mig att nåt va på gång liksom.

Ringde till BVC idag för imorgon kl 10.00 ska vi vara där på läkarundersökning där med spruta, fy.
Hon sa att vi kunde komma ner om Joline inte blev ännu sämre. Så det blir väl att traska dit imorrn för hon har ju ingen feber nu iaf.

Tur att Danne ska med för det gör så ont i mig å vi ska inte tala om vad det gör i Jollan när dom sätter en spruta i varje ben på henne, stackars men det går nog bra jag har ju en sån duktig tjej:)

Nä har inte så mycket annat att skriva för dagen har varit ganska så trist, jag som hade tänkt att Jollan och jag skulle vara ute å ha kul. Typ åka till Trädgårsföreningen som Cissi å jag har pratat om nu ett tag men det blir aldrig av liksom. Får bli nu när snurpan har blivit bättre.

Mamma vi må ta tag i simhallen oxå, Jollan älskar ju å bada. Men det gör vi när alla blivit friska å glada.
Å när jag gått ner 40 kilo så jag kan visa mig där i bikini:)

Jag har det lite tråkigt just nu. Min period där jag gick när i vikt har slutat, nu går jag bara upp.

Men rör mig för lite ja vet. Men så jävla tråkigt att man ska gå upp i vikt så fort man är lite glad för att man gått ner, sånt är livet ett evigt bantande:(

Men vi hörs väl kanske av imorgon då.

Hoppas att ni får en bra natt:)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: cecilia

Hej snuttisar... Hoppas ni har roligt ute ikväll. Häng med och gå ut och gå med Hanna, Zanna och mig i morgon. Barnvagnsrace i Vallaskogen... Kramen

2009-11-12 @ 22:56:57
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0