Idag har det varit en leksöndag!

Ja vad annars när man har fått så mycket leksaker:)

Jollan och jag sov riktigt länge idag. Jag va faktiskt uppe och gjorde frukost till Danne & dom andra som han kunde ta med sig i bilen när han, Benke & Holme skulle åka för att hämta båten i sthl.
Men självklart passade jag på att gå å lägga mig igen eftersom min lilla sömntuta till dotter inte vaknade.
Ja vi sov riktigt länge, Jollan var helt slut efter gårdagens kalas.

Men direkt när hon kom upp från sängen så kröp hon raka vägen ut till docksängen & fortsatte sen till musikhörnan:)


Vid två hugget kom Mattis och hälsade på oss, han va trött han för självklart hade han festat dagen innan.
Men Jollan ville ge honom mat från sitt lilla kök. Det va bara att äta:)


Mina små sötisar!!

Vid halv fyra kom Sarah & Felicia ner till oss och dom blev kvar till sena kvällen.
Jollan och Felicia lekte för fullt. Ibland kom dom överrens och ibland inte, men sånt är livet.
Kul hade dom iaf. Värsta pussarna men tyvärr fick vi ingen på bild. Vi kämpade med dom ville inte.


Felicia vill inte ha sin korv men

Jollan hon ställer upp för laget å käkar opp en.


Ja imorgon så ska Jollan och jag försöka komma upp å gå på öppen förskola här i Mariagården.
Sarah & Felicia kanske oxå skulle med. Cissi & Alice skulle egentligen med men Cissi är ju lite krasslig fortfarande så dom får följa med nästa gång. Men vi får se för Jollan har inte somnat än. Hon vägrar helt enkelt.
Men hon sov jätte länge på eftermiddagen på tok för länge, men hon var helt slut sen igår.
Så får försöka vända tillbaka hennes dygn imorgon.

Jolines farmor & faster Tindra skulle även komma å fira Joline imorgon, då det är hennes riktiga födelsedag.
Det blir kul. Jollan älskar att leka med Tindra:)

Nä jag får nog ta å avrunda här för Danne ligger och sover så sött i sängen men inte Jollan.



Jollan gillar den nya bilen.

Det tog inte så jätte lång tid innan hon fattade hur hon

skulle ta sig fram:)


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: ronja ♥

hon är så söt joline när hon ler asså haha!! :) Snart kommer jag och visar mina skills på keyboardet!

Men tack för kommentaren på bloggen. Jag själv är inte lika nöjd över designen men fann en vän som kunde hjälpa mig så då fick deet gå fort. Jag kanske kan hjälpa dig med din med. :)

2009-11-09 @ 07:32:28
URL: http://centrodelavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0