Hej hopp i mörkret!

Ja idag har det verkligen varit så jäkla mörkt å trist.
Men vet ni vad?
Jenny & Joline kom upp imorse. Så straxt efter åtta satt vi faktiskt i bilen. Dä ni det händer inte varje dag:)

Det va jätte trevligt i björs. Men lite för mycket jesus sånger för min del. Eller jag har inget emot det men trodde att det skulla vara mer sånger som Jollan skulle känna till. Men imse vimse spindel kom ju tillslut:)

Efter sångstunden så va det lekdax & fika. Jollan ville inte fika så länge för hon ville ner å leka.
Ja om vi säger så här så ville hon inte leka med sin mamma. Hon trivdes massor bland dom andra barnen.
Jätte skönt att se att hon klarar sig själv utan mamma liksom. Lugnar mammahjärtat lite inför dagis:)

Så när det va slut klockan elva så åkte vi upp till Sofie och där bjöds det på stuvade makaroner & korv.
Super gott!!
Vi var riktigt trötta. Det här va man inte van vid. Men Jollan och jag åkte hem straxt efter ett så Joline kunde somna i bilen tänkte jag. Så när vi kom hem så ville hon fortfarande sova. Så då vila vi ett tag.
Vi sov rätt så länge.

Sen var det dags att göra sig klar för kvällens visning. Idag så hade jag jultema och det var väldigt uppskattat:)

Nu sover min lilla tös som en stock och Danne ligger i soffan, han borde sova som ska upp imorgon.

Men men ska väl vara lite mysig mot honom å gå å lägga oss:)

Imorgon vet jag inte riktigt hur förmiddan ser ut men efter fem så tror jag att Becka skulle komma å hälsa på en sväng:) Jippi!!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0