Bara till dig mormor!

Å då menar jag inte Jolines mormor utan min, min underbaraste mormor.

Jag berättade ju om hur mycket presenter Joline fick när hon fyllde. Så mycket fint.
Jag säger verkligen tack tack tack.
Missförstå mig inte nu. Jag menar inget illa.
Men dom presenterna som Joline fick av sin gammelmormor var så otroligt fina och hon hade gjort dom helt själv oxå. Och ibland så värmer det mer än något man bara köper liksom.

Sen Joline föddes så har mormor planerat vad hon skulle ge när våran lilla tös fyller ett.
Mormor hade lagt undan en docka som jag hade när jag var lite. Tvättat och gjort iordning den så fin.

Sen har hon sytt & stickat massor fina kläder till dockan.
Tack mormor du har verkligen lagt ner din själ och det betyder otroligt mycket.

Blev glad att se att jag inte hade förstört alla dockor oxå:) jag satte mer än gärna saxen i allt som hade hår:) upps.

Så nu har Jollis en jätte fin docka och sen har hon jätte söta kläder och även ett par coola jeans till dockan:)

Tack igen mormor.
Jag blir lite rörd här som mamma känner jag.


Min fina docka är nu Jolines:) Snygga jeans va?!!!


Här har vi lite blandade kläder som mormor har gjort.

Högst upp har vi en svart päls, så snygg:) saknades ett par

sockar till ser jag, Jollan gömmer allt hon;)


ÄLSKAR DIG MORMOR<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0