Tråkig blåst!

Ja idag så vet jag inte vad man ska hitta på. Vid halv fyra ska jag åka in till stan och klippa mig iaf hos Micka. Det var nästan ett år sen jag klippte mig hos frissan. Har fixat och donat lite själv det kommer nog Micka gilla idag:).
Men måste göra nåt åt mitt hår nu. Har ju tappat så sjukt mycket, jag börjar nästan gråta när jag duschar eller kammar håret  dom toffsarna jag har i handen är inte att leka med:(.
Hoppas att det vänder snart. Men blir nog att göra lite slingor i håret oxå, har ju varit mörk ett tag nu så lika bra att bli lite ljusare till sommaren.



Igår så blev det att åka in till stan en sväng och möta Cissi för hon var så sugen på Bosses.
Men vi blev hungriga istället så vi åt en bit och sen tog vi en runda på stan för att kolla på morsdagspresent. Regnet kom såklart så stackars Cissi fick inte sin Bosses den här gången heller. Nästa gång lovar jag att du ska få glass:)
Det blev ju såklart att köpa något fint till lilltjejen, en rosa och vitrandig klänning med vita tajts till. Super sött. Sen så fick hon lite nya skedar som hon kan äta med. Jollan är ju så duktig hon äter redan själv jätte mycket. Det tar sin tid och hon har mat överallt men hon gillar det så självklart ska hon äta själv:)

På vägen hem från stan så plocka vi upp Lovisa så hon kunde följa med hem en sväng. Lovisa var riktigt poppis hos Jollan, hon skrattade hela tiden. Får se om hon dyker upp nån dag nästa vecka oxå för då skulle lilltjejen bli glad och jag med såklart:).



Danne är hemma från jobbet idag, stackarn mår inte alls bra. Igår jobbade han från 9-20:30. Han är så dukig. Tänk att jobba så länge med feber och i ett kylrum oxå på köpet.

Nu ska jag fixa iordning mig lite tror jag.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0