Söndag söndag söndag!

Igen. Söndagarna kommer så fort. Jag tyckte inte att det var länge sen det var söndag. Veckorna går så himla fort å då ska vi inte tala om hur fort helgen går.
Men det har varit en lugn helg och nu sitter vi bara i soffan och softar. Kanske dumt att vara inne när det är fint väder ute. Men både Danne och jag är super trötta. Vet inte riktigt varför. Jollan är oxå super seg, hon ligger och sover inne i sängen just nu. Jag tror att vi har världens slappaste bebis. Hon sover verkligen jätte mycket. Men jag tror inte att det är något fel för hon är ju jätte pigg och glad när hon är vaken. Hon älskar att sova som hennes föräldrar helt enkelt:)

Sen blir det nog att åka ut till Tallboda en sväng för jag ska klippa håret på Benke. Måste lämna in deklarationen oxå. Jag kan inte göra det på sms eller nätet saknar några siffror på mitt papper. Men skit samma ska ju ändå bara betala tillbaka.
Känns ju mindre lockande:(

Nä ska väl ta tag i disken, eller ta tag å ta tag är ju bara att stoppa in den i maskin.
Idag känner jag lite för att ge mig in i klädkammarn och fixa å dona lite. Får se vad orken säger om det.



Ha en fortsatt trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0