Nu är allt fixat å klart!

Japp fixat å klart va det!
Jag och Danne har varit och shoppat hela långa dan. Först vid 11 så träffade vi Johan som visade runt Hackeforsgården som vi ska vara i efter dopet. Det blir super där. Alla får plats utan att trängas.
Sen så bar det iväg direkt till Ikano där vi startade med en lunch på Chili. Jollan satt i barnstolen hela tiden och kollade runt på alla människor. Först så tog hon sig ett lätt mellanmål med lite banan/päron purè med yoghurt. Hon hade ju ätit gröt innan vi åkte hemmifrån. Jag måste verkligen berömma min lilla tjej nu igen. Det finns ingen som är så duktig som hon. Vi sitter och äter i lugn och ro och hon sysselsätter sig själv med olika saker, sex månader gammal och är helt otrolig, kunde inte drömma om att få en sån underbar liten tjej. Många säger att jag inte vet hur det är att ha barn, jo då det vet jag. Jag vet hur det är att ha världens snällaste dotter som trivs i tillvaron och är allmänt trygg i sig själv.

Sen blev det lite shopping, Danne köpte outfit tills på lördag och han blev super snygg må jag säga.
Vi gick runt och kolla läget lite, köpte ett par strumpor till Jollan oxå för det hade jag glömt, lite kallt att va barfota i kyrkan kanske:)

Lite senare åkte vi och hämtade Ronja på station för hon behövde kolla på en klänning, men den passade inte. Men undertiden så handlade Danne, Jollan och jag alla ingredienser till smörgåstårtorna. Det blev en del.
Åh längtar tills på lördag ska bli så skoj. Hoppas att Jollan tycker det är lika roligt bara. Barn brukar ju skrika i kyrkan det hör till. Jollan gör ju inte det i vanliga fall men lovar att hon kommer göra det då, men sånt händer det är ju hennes dag:)
Det är så skoj att det blev så många, vi har fått några återbud men det dger gott och väl med dom som kommer. Dom bästa gästerna kvar;)


Just nu sitter Danne och jag å kollar på TV, men jag smet ut i hallen för en stund. Får ju sitta här ute för det är nån jävel som ladddar ner från vårat trådlösa, så det måste fixas Danne fixade trodde vi men nu har han kommit tillbaka igen. Dannes lillebror får vara till hjälp, han kan skit mycket om datorer.




Den här fina solstolen hade Danne skickat efter åt Jollan och hon gilla
den skarpt:)
Den kommer bli perfekt tills i sommar på campingen.

Nu har ni väl fått nog av mig så jag tror att jag avrundar här.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

så jävla skön bild:D

hon ser jättegammal ut där men skenet kan bedra:D

längtar med tills lördag.. alldeles för längesen man såg det lilla trollet nu!

2009-05-08 @ 00:10:19
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: mattis.

De ser inte ens ut som jollan:O isåfall har hon lagt på sej under den här månaden jag vart borta!

2009-05-08 @ 16:13:05
Postat av: Cecilia

hej.. vilken brutta.. Den blir perfa på playan. Jag är själv lite nervös inför lördagen.. Gillar inte att prata bland folk... Men du får igen min kär syster.. Du får igen... Pussen

2009-05-08 @ 22:47:44
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: Lovisa

tack för ett jättefint dop och trevlig mottagning. snällare unge än jollan får man ju leta länge efter:D hörs i veckan!! puss

2009-05-09 @ 20:45:33
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0