Min yngsta syster kommer här såklart!

Nu ska jag skriva om min yngsta syster sen är mina syskon slut. Men fyra räcker gott och väl med alla deras egenskaper.

Towe är bara fyra månader yngre än Ronja. Den här tjejen har jag aldrig bott ihop med eftersom vi inte har samma mamma. Men jag älskar henne lika högt för det.



Det är något med mina två småsystrar dom vet vad dom vill för det gäller även Towe såklart. Men det är klart att man vet vad man vill när man alltid får som man vill:).
Towe har alltid varit "pappas flicka". Dom gjorde allt ihop.
Pappa har alltid varit världens bästa pappa. Men för mig och Cissi kanske han inte alltid fanns där. Det var mycket annat som han hade att göra. Han var ung när han fick oss och kanske var han inte helt mogen. Men jag älskar honom för den pappa han var. Men till Towe var han den bästa pappa man kan tänka sig.



Towe har alltid varit "lill Jenny". När hon var liten så var hon jätte lik mig.
Towe och jag har alltid tänkt lika, vi är en Edlund rätt igenom:)
Både på gott och ont kanske:)



Många roliga stunder har vi haft. Gröna lund på midsommar och annat skoj. Semester i Thailand och andra ställen.

Det som känns skönt med Towe är att jag vet att hon alltid ringer mig när det är några problem eller om hon är ledsen.
Hon gjorde det förr och jag hoppas att hon fortfarande gör det.

Vi har gråtit många tårar ihop du å jag tjejen. Det har varit många tuffa år sen vi förlorade våran pappa. Men visst är vi starka ihop. Vi klarar allt.

Den här tjejen är en kul tjej. Alltid lika tankspridd. Har man bestämt nånting så kan du vara nån helt annanstans, men det gör ju ingenting för jag är ju likadan. Jag tror det är därför vi aldrig blir osams.

Jo vi har blivit osams en gång, när jag skvallrade till din mamma om en sak. Men det gjorde jag bara för din skull det vet du. Du betyder så otroligt mycket för mig och jag vill inte att något ska gå fel, det har jag lovat pappa.

Du går ju oxå ut nian nu och ska börja på samma skola som jag gick, samma linje som jag om du inte ändrat dig såklart.
Men du går i mina fotspår och det gillar jag (oftast iaf).

Även du har en personlighet som jag är stolt över att vara dina syster.
Jag har suttit här och skrivit om alla mina syskon, hur stolt jag är. Men det är inget ljug. Jag är verkligen det och jag älskar er så högt.

Towe vi är glada ihop, vi är ledsna ihop
och vi har alltid varandra det vet du!


Kommentarer
Postat av: Anette

Ja du lilla Towe, som inte alls är så liten längre. Du är alltid så glad när man träffar dig, får alltid stora kramen, den värmer ska du veta. Du har varit en del hos oss när vi bodde i "Björs" där smälte du snabbt in hos alla syskonen, du blev en av dem det var jättekul och framförallt för Cissi och Jenny som så gärna vill ha dig med också. Du är smart och snygg, fortsätt så. Stora kramen.

2009-05-27 @ 14:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0