Jag säger bara telefonförsäljare

Finns det nåt värre än dom. Det jobbigaste av allt är att dom ringer tidigt på morgonen. Vid halv nio imorse så ringde det en. Okej ni kanske tycker att man ska vakna då, men det tycker inte min lilla tös och jag. Sen det jag hatar mest är att jag svarar och då lägger dom puckona på. Sen ringer dom igen. Sen efter ett tag ringer nästa. Ja tillslut så stängde jag av mobilen och hemtelefonen, stör aldrig Jenny Edlund och Joline Samuelsson när vi sover TACK!

Nu kom min lilla älskling hem från jobbet så ska väl snacka lite skit med honom innan jag ger min lilla tös banangröt (favoriten).

Sen så blir det att åka iväg och fixa lite saker. Planera inför dop oxå är det dax för, måste kolla hur många det verkligen är som kommer. Men lutar åt 60-65 stycken sist jag kolla. Så måste ju börja planera ska ju göra smörgåstårtor så det räcker till alla:)

Nä men vi kanske syns en sväng ikväll igen om det hinns med:)

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0