Jag döps här och nu till Joline Cecilia Angelica

Mitt namn är Joline Cecilia Angelica. Jag, mamma och pappa vill tacka alla gäster för att ni ville komma och titta på mig idag när jag fick mitt namn på riktigt. Vattnet över huvudet var väl helt okej. Men fatta inte riktigt varför hon gjorde så på mig men det ska dom väl antar jag:). Mamma sa det.
Lite pinsamt tycker jag att det va när mamma och pappa skulle läsa när dom hade tappat bort lappen, pinit men det är mina föräldrar i ett nötskal så ni är väl vana iaf. Jag tyckte om att ha den där långa klänningen på mig det var en så rolig rosett att dra i. Tur att mormor hade sytt fast den hårt. Det coola är att den första som hade den klänningen var min gudmor Cecilia sen har alla mostrar, fastrar, morbroder och mamma haft den. Men om jag få säga det själv så var jag nog sötast:). 




 vidare till Hackeforsgården för att äta smörgåstårta som mamma och Lotta hade gjort och till fika blev det budapestrulle som mormor hade bakat. Jag tror att alla var nöjda, det gick ju åt iaf. Själv nöjde jag mig med att äta lite banan/päron purè med majskrok till.









Men det roligaste av alla var när vi skulle öppna alla presenter. Jag fick hur mycket som helst. Massor fina smycken, Hello Kitty grejer. Världens coolaste bil och massor av pengar. Det kunde inte bli en bättre dag, men det bästa var alla paketsnören:). Mamma kunde inte hålla sina tårar borta när jag fick presenter från gammelfarmor/farfar. Dom hade gjort ett smycke av min riktiga morfars vigselring när han var gift med mormor. Den presenten betydde jätte mycket för min mamma. Men alla andra presenter var hur fina som helst oxå såklart. Mamma ska sätta in bilder på alla presenter sen för det har varit en lång dag för mig så jag tror nog att jag ska ta en liten tupplur.



Mer vimmelbilder!








Mormor, mamma och pappa städa då låg moster Cissi och jag
å lata oss lite.


När pappa hade gjort färdigt i köket så kom han in till mig så jag fick
spela lite piano innan vi åkte hem.


TACK IGEN FÖR ATT NI KOM TILL MIG IDAG.
JAG ÄLSKAR ER!


PUSS JOLLAN!







Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack så jätte mycket för ett jätte fint dop och väldig god mat och fika. Om några månader är det dags för nästa dop... Knodden ska bli så fin i klänning... =)

En massa pussar /En stolt gudmor

2009-05-09 @ 22:51:37
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: jenny själv

tack själv moster för att du ville vara min gudmor.

jag längtar tills knodden kommer. mamma å pappa har satt upp gungan så den ska jag testa imorgon.

puss

2009-05-09 @ 23:05:38
Postat av: Lovisa

Tack här med för all god mat. Och presenterna va bara en liten bonus till barnstolen. Ville ju ge den lilla söta nåt mer som va bara från mig.

kommer till er i veckan hoppas jag. puss på er allihop

2009-05-09 @ 23:51:44
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: jenny själv

ja det va super fina kläder. Vi ska köpa stolen på måndag så du får komma i veckan å kolla hur fint det blev. Om du jobbar hos robert så säg till bara så lagar jag nån mat så du får lite mat i magen.

2009-05-10 @ 01:25:55
Postat av: angelica

Ni ser ut att ha haft en lyckad dag =)

Fina kort!

och.. fint andranamn ni gett lill-tjejen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0