Härliga helg!

Fredag idag då. Dagen har varit jätte bra. Jollan och jag kom upp skapligt efter en halvtråkig natt. Jollan stör sig riktigt mycket på tand nr 2 som är på väg upp. Så igår blev det en suppis innan hon somnade så hon kunde slappna av lite.

Men vi begav oss till stan för att träffa syskonen och sedan fira mamma lite. Morsdag fast lite innan för på söndag så ska vi fira Mattis oxå som fyller hela 18 år den 2 juni.

Mamma fick en hårklippning hos Micka och sen fick hon även håret lockat. Det blev samma frissa som jag:)
Åh du blev super fin mamma.



Jollan fick en jätte fin keps av mig idag. Cissi den va jätte söt och du sjunger inte Joel bitar en gång till:(
Jollan har ju så litet huvud så det kanske ser lite roligt ut, men solen är jobbig och en keps behövs så vad fasen.
Jag skulle även köpa ett par fina sommar skor men hitta inga bra så det får jag kolla vidare på:)

Efter en heldag på stan med en del av familjen så blev det att åka och hämta Danne som jobbade till klockan sex. Sen så bar det iväg igen till Cissi & Kalle för lite grillning.
Vi hade köpt så vi gjorde grillspett med egengjord klyftpotatis och massa goda såser och sallad.



Nu har vi kommit hem och ska nog snart gå å ta en lur för Danne jobbar imorrn och på söndag. Tråkigt:(.
Fast imorrn har jag lite att göra. Ska vara med på en möhippa och göra det lite mysigt för bruden, rå om henne helt enkelt:)
Sen så ska jag hämta Chico som ska sova hos oss för mamma och dom har gårds fest så det blir så jobbigt för honom att höra dom men inte få vara med för det är ju fler hundar. Men jag älskar när Chico kommer hit, det blir inte av så ofta så det är mysigt. Danne är ju allergisk mot dom flesta djur men som tur går det bra bra Chicolino.
Bästa vovven i hela världen:)





Nu piper tjejen lite ska ge henne lite välling sen ska vi sova.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: faster lotta

annete blev ju en riktig pudding skitsnyggt.

2009-05-30 @ 09:13:43
Postat av: Mammanette

Tack Lota-potta jag tycker också att du är skitsnygg. Tack alla mina gullungar ännu en gång för en helt underbar dag med överrakningar, det bästa som hänt för mig på länge. KRAMISAR.

2009-05-31 @ 23:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0