En lång helg!

Nu är det fredag men det känns som lördag. Vädret va ju inte toppen direkt när jag tittade ut:(
Å vi som ska fara iväg för lite campingliv i helgen. Familjen Samuelsson/Edlund har hyrt en stuga på mammas camping.
Det ska bli riktigt mysigt men tråkigt med detta pissväder. Att vi åker dit är för att Danne har köpt en ny båtmotor som han vill fixa med:).
Jag brukar tycka att hyra stuga å så är lite jobbigt men när det är på campingen där mamma och dom bor så är man ju ändå hos dom hela tiden och bara sover i stugan så det går ju super bra.



Igår så blev det en lugn dag. Fanny Dannes syster kom hit en sväng på eftermiddan. Jollan tittade så lustigt på henne. Hon kom precis efter hennes teater så hon hade en jätte fin ansiktsmålning. I början visste inte Jollan om hon skulle skratta eller bli rädd, men det lutade mest åt ett leènde.


      Hmm hur ser du ut egentligen faster Fanny?

Efter ett tag så åkte vi hem till Dannes mamma. Danne skulle iväg en sväng så då tog Emmy och jag vagnen med Jollan och tog en lång promenad. Jätte skönt, fast Jollan ville mest bli buren, men sista biten somnade hon iaf. Emmy visade mig runt lite, jag känner inte till hur det ser ut i Haninge. Vi tittade på hästar men Jollan såg dom inte ens hon kollade på allt annat den lilla knasbollen:). Men det var iaf en lång och välbehövd promenad.

Nä om man skulle börja packa lite då, fy jag känner mig inte nåt sugen när vädret är så dåligt:(



Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Nu har jag med köpt kort till sporthallen, så om du känner för att gå någon gång, så hör gärna av dig. Jag är helt inne på easy line. Provat det? Det är cirkelträning till bra musik, och är ingen ledare där kan man köra pass själv, och då väljer man egen musik (gärna schlager...). Kram på dig, och ha en skoj och skön helg på campingen! Hälsa familjen!

2009-05-22 @ 18:12:38
URL: http://chezannakarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0