En händelserik dag!

Idag har vi hunnit med en del. Först så hann Jollan och jag med att sova ut riktigt länge. Danne gick till jobbet typ 5:40 och då vaknade Jollan och ville komma upp till mamma lite innan hon somnade vidare. Sen sov vi till halv elva, hur skönt som helst. Men vi var inte färdiga där. Jollan och jag låg och myste i sängen i en timme ungefär sen somna vi igen och vaknade när Danne kom hem straxt efter ett. Tror ni att vi var trötta eller?! har varit en lång helg för lilltjejen. Men nu är hon utvilad iaf:)

Vid två tiden åkte vi ut till mormor för att Danne skulle klippa gräset. Vi började med att laga lite mat, blev kycklinggryta och ris. Danne fick köttgryta och potatis eftersom han inte gillar kyckling. Men kycklinggrytan blev riktigt god. Jag kan inte förklara hur mycket jag älskar att ha Alpnaerings kryddor i maten, smakar riktigt gott:)

Efter lite mat och fika och Dannes gräsklippning så sprang tiden iväg. Klockan 18:30 skulle jag ju vara hos faster Lottas kompis Monica på ljusparty. Kom lite försent men inte mycket. Mamma och jag var det iaf. Jätte trevligt folk var det där oxå och hon som sålde var jätte bra. Har ju varit på ett ljusparty förut och hon var katastrof.

Kom hem för inte så länge sen då ligger min lilla familj och sover så gott.
Så söta!

Ja vad händer imorrn?
vet inte riktigt om jag skulle ut till mormor, vi får se vad dagen har att bjuda på.



Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0