En dag full med äventyr!

Eller lite iaf.
Vi kom upp skapligt idag, planen var att jag skulle gå upp klockan åtta eftersom jag skulle vara iväg klockan nio. Men Danne hade glömt det och stängt av klockan. Jag vaknar kvart i nio av att jag hör Jollan kravla omkring i sängen och leker med min mobil. Tur att hon väkte mig:). Så lite stressigt blev det. Precis när vi var klara och hon har fått på sig alla kläder så bajjar hon självklart, så är det alltid när man har brått nån stanns. Men men fick ringa och säga att vi blev lite sena sånt händer. Mig händer det ofta tyvärr:(.

Hade en trevlig förmiddag med fika och prat ute i Ekängen.
Sen bar det hemåt igen för lite lunch åt lilltjejen. Ja vad har vi hittat på mer?
En tjej kom och köpte Jollan babysitter som hon inte vill sitta i längre. Perfaa. Nu har jag bärselen ute på blocket oxå.
Så vet ni nån som är intresserad så vet ni att det finns en hos oss. Använd en gång, det var inte våran grej.

En ljusgrå/svart Chicco bärsele.
Den ska vara på magen och funkar från 0 mån- 9 kilo.
Somsagt använd en gång.
Nypris från 499 kr och vi säljer den för 300 kr.
Vilket kap va?



Jollan och jag gick och mötte Danne efter jobbet vid åtta tiden, eller Jollan gick ju inte såklart:)
Danne cyklade så när vi nästan var hemma så fick Jollan testa att cykla med pappa, hon gilla verkligen att sitta där bak i stolen, hur skönt som helst:). Dom var så söta när dom åkte varv efter varv på gårn.





Nu ligger mina små troll och sover så ska väl försöka sova jag med, men jag är ju sån jäkla nattuggla.
Imorn ska jag till lagret och prata om dopet på lördag för Lotta och Lena skulle hjälpa mig med smörgåstårta så jag inte behöver göra alla själv, super snällt.
Sen ska jag beställa blommor tills morfars begravning så måste ringa till mormor imorrn innan jag åker så allt blir rätt.

Ha en gosig och varm och skön natt nu gott folk!


Kommentarer
Postat av: Milla

just det. tills dopet..Finns de något gluten alternativ till lilla mig;P

2009-05-06 @ 23:18:14
URL: http://milllaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0